Pff ik voel me meer ziek dan zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sila24, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik kan geen koffie geen thee drinken, geen brood meer eten . Alles stinkt!!!!! En ik zit de hele dag te kokhalzen . En ik moet nu steeds smiddags ook slapen wordt het zat

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.278
    6.192
    113
    Vervelend dat je je zo voelt.
    Maar kom op, je hebt een mooi wonder in je buik. Meestal gaat het vervelende gevoel na week 12 weer over of wordt het minder.
    Nog ff doorzetten en bedenk maar elke keer weer waarvoor je het doet!
    Tip: eet wat je kan eten zonder over te geven, en slaap wanneer het kan als je lichaam erom vraagt. Zwanger zijn kost een hoop energie.

3. Ik voelde me vanaf 7 weken ook echt ellendig met 10 weken was het op zijn toppunt en met 14 weken was het helemaal over! Tja zwanger zijn is niet altijd even leuk, maar het wel dubbel en dwars waard! Kop op meisje, je moet maar blijven denken dat het vanzelf weer over gaat. Sterkte.

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Vervelend zeg dat je je zo voelt!
    Dat hele erge moe zijn herken ik wel heel erg, lag vroeg op bed, had moeite om in mn pauze mijn ogen open te houden, sliep als ik thuis kwam na het werk voor het eten en dan lag ik al rond 8 uur weer te slapen...
    Werd op den duur wel minder hoor! Al heb ik er nu weer last van en word ik nu 'snachts veel wakker............

Deel Deze Pagina