Drie ''totaal'' verschillende namen Pleun, Diede en Sterre waar we nog tussen twijfelen. Al deze namen passen mooi bij de achternaam. we zoeken een lieve, korte maar stoere naam en kwamen bij deze uit. Wat zouden jullie kiezen?
Sterre. (overigens ook erg leuke naam) Pleun vind ik helemaal niet lief klinken en Diede klinkt meer voor een jongen.
Pleun! Leuke naam die je niet veel hoort. Ja zou evt. nog Pleun als roepnaam kunnen doen en de naam waar het van is afgeleid als geboortenaam: Apollonia
Pleun is erg leuk. Maar denk dat ik er persoonlijk liever Plien van zou maken. Is ook stoer en klinkt net even wat liever.
Absoluut Pleun! Of Pleunie Hele leuke lieve stoere naam. Diede vind ik mee voor een jongen Sterre hoor ik, naar mijn smaak, veel te vaak....
Get is allemaal niet echt mijn smaak, maar als ik moet kiezen : Diede. Sterre vind ik echt een afschuwelijke naam..
Sterre. Als mijn ouders mij Pleun hadden genoemd, was ik echt niet blij met ze geweest maar ieder z'n smaak natuurlijk. Sterre vind ik erg lief klinken.