Is dit nog herstel van zwangerschap?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Suzanneke, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben 8 maanden geleden van een prachtige dochter. Maar heb sinds 2 weken, en het wordt elke dag erger, erg veel last van lage rugpijn die uitstraalt naar mijn benen en voeten.

Slapen en zitten is een drama, zolang ik maar enigszins in beweging blijf is het te doen, ook veel pijn. Maar ik moet 's ochtends mijn bed uit kruipen en krijg mn dochter niet uit haar bedje getild. Soms val ik gewoon voorover van de pijn, kan er niet van eten... (Trouwens wel goed voor de zwangerschapskilo's)

Ik denk dat ik maandag sowieso naar de huisarts ga. Zijn er mensen die dit herkennen of misschien weten waardoor het komt?

Het is echt niet meer te harden...

Liefs!

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Klinkt als een beknelling van een zenuw ofzo, dus ik zou zéker naar de ha gaan!!

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik heb het ook... had het bij mijn vorige zwangerschap ook en ben bij de ha en fysio geweest... mijn SI gewricht was geiriteerd en ze konden er niet echt iets aan doen... Nu heb ik het weer ook wat jij zegt met slapen en zitten en 's ochtends je bed uitkomen om maar niet te spreken over op mijn buik of rug liggen...

Deel Deze Pagina