Hallo dames, Ik heb een tijd geleden een miskraam gehad dus weet wat dat is. Maar nu dacht ik weer zwanger te zijn. Test gedaan, maar die gaf negatief aan. Ik zou echt pas kort zwanger zijn (paar weken). Nu zat ik gisteren op de wc (ja lekker verhaal) en 'verloor' ik iets wat toch echt leek op een leeg vruchtzakje. Zou dat kunnen? Verlies je zoiets dan ook zonder bloed etc..?
uhhh ik heb het wel even bekeken, tsja, nieuwsgierig he Maar heb het daarna doorgespoeld. Ik was bij vrienden, anders had ik het misschien nog bewaard.
Hoi, Het is wel vreemd dat je zoiets zo ineens verlies. Het kan een hele prille miskraam zijn geweest. Maar volgens mij heb je daar toch ook wel bloedverlies bij. Komt toch uit je baarmoeder. Heb je nu ook geen bloedverlies?
Als je een negatieve test had en geen bloedverlies kan ik me niet voorstellen dat het een miskraam is geweest. k zou wel even de dokter bellen!
Negatieve test hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger was, HCG daalt soms heel snel als het vruchtje stopt met groeien en je lichaam het af gaat stoten. Dan is er niet meer genoeg HCG om de test positief uit te laten slaan. Heb zelf meerdere mk's gehad, waaronder 2 vroege. Flink gebloed, ook bij de vroege (toen ongeveer als bij een heftige ongi), maar misschien verschilt dat per persoon?
Hoi, Ik ben (helaas) in 2006/07 ook zwanger geweest van een leeg vruchtzakje. Ik heb het verloren bij 10 wkn zwangerschap. Dat ging als bij een 'gewone' miskraam. Eerst bloedverlies, na 1,5 dag heftig bloedverlies en pijn die lijkt op ongipijn of kleine weeen. Ik ben op zondag begonnen met bloedverlies, dinsdagmorgen het vruchtzakje verloren. Ik denk niet dat je een leeg vruchtzakje bent verloren, al ben ik natuurlijk geen arts Maar het lege vruchtzakje nesteld zich ook in de baarmoeder, waar het volgens mij niet zomaar zonder pijn en bloedverlies uit kan 'floepen'. Groetjes, Happymam
hmmm ik heb verder niet gebloed ofzo, best vaag.. Want het leek echt veel op het zakje dat ik verloor tijdens mijn miskraam. Toen heb ik wel best veel en lang gebloed. Sinds mijn miskraam is mijn lichaam een beetje raar gaan doen.. Ik werd om de 3wk ongesteld!!
Hmmm, vreemd! Ik zou zeker een afspraak maken bij de huisarts om te kijken of alles wel goed schoon is van binnen!