Ik kan geen maandverband meer zien!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Trees, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

#1 Trees, 12 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2009
    Een kleine 4 weken geleden ben gecurreteerd en ik vloei nog steeds. Afgelopen dagen leken het minder te worden, maar vandaag kreeg ik weer buikpijn en verloor ik weer kleine stolsels en vers bloed. Ik ben het werkelijk waar zo spuugzat met die vieze, stinkende maandverbanden! Ik vind het trouwens ook best lang duren dat ik deze keer nog steeds helderrood bloed verlies en soms buikpijn heb. Mijn max. is normaal drie weken met de laatste week oud bloed en geen buikpijn meer. Heeft iemand hier ervaring mee en kan ik dit gewoon nog als 'normaal' beschouwen?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is het niet overgegaan in een gewone menstruatie Trees? Dat heb ik toen nl gehad... en nu ook weer na bevalling..

3. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Trees, 4 weken, dat is zeker lang!
    Jij hebt al heel wat meer meegemaakt dan ik, maar ik vond een hele week al lang na de miskraam, maar dat werd ook verergerd door de krampen die ik erbij had. Ook ik vind maandverband echt helemaal niks, kan er gewoon niet mee om gaan en vind het echt ondingen!

Helaas kan ik je ook niet verder helpen aan een antwoord, maar ik hoop voor je dat alles snel weer over is en heel veel succes voor de volgende ronde!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm ik heb er geen ervaring mee zo lang, bij mij duurde het 1 week... ik vind het erg lang hoor... heb je een controle-echo gehad? anders mssn om vragen... kijken of wel echt alles er uit is gehaald, want ook nog buikpijn zou volgens mij toch niet meer moeten...
    STERKTE in ieder geval!

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoi Trees,

Ben zelf ook gecuretteerd na mijn 1e MA en toen bleef ik bloeden en werd het op een gegeven moment ook weer helder rood. Ik weet niet meer precies hoe lang dat duurde maar volgens mij was dat zo'n 2,5 week na de curettage toen dat gebeurde. Ik heb toen weer een echo gehad waaruit bleek dat er waarschijnlijk nog wat weefsel achtergebleven was en ze hebben me opnieuw gecuretteerd. Achteraf bleek het een bloedstolsel te zijn wat er maar niet uitkwam.
    Bij de 2e MA heb ik de miskraam afgewacht. Heb toen zo'n 3 weken bloedverlies gehad waarvan 2 weken echt meer bruin. Na zo'n 29 dagen werd ik weer ongesteld. Dat ging gepaard met heftig bloedverlies maar kan me niet meer herinneren of ik daar ook stolsels bij had, volgens mij niet. Het kan op zich zo zijn dat je nu weer ongesteld bent geworden maar je voelt je er zelf ook niet helemaal gerust op.
    Daarom zou ik het denk ik bespreken met je ha of gyn en aangeven dat je voor de zekerheid nog een echo wilt laten doen. Als er nog weefsel zit is het niet goed en blijf je maar doorbloeden.

Veel sterkte.

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Bah dat lijkt me inderdaad heel vervelend. Ik zou toch even checken bij je gyn of dit nog tot het normale vloeien hoort. Bij mijn curettage viel het bloeden me ontzettend mee en was ook best snel weer voorbij, maar ik weet dat dit kan verschillen. Sterkte in ieder geval!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Trees ik zou het ook ff laten checken , kan me voorstellen dat je denkt , ff geen ziekenhuis meer ........ Maar misschien hebben ze wel niet alles weggehaald ....Of je hebt nu weer je menstruatie en dat zou netjes zijn met 4 weken ...

rustig aan he meid , liefs Marjon

8. Trees

Trees Niet meer actief

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik dacht vanochtend eerst nog dat dit inderdaad misschien weer mijn menstruatie was, maar het is vandaag alleen maar erger geworden en qua pijn doet het me meer denken aan miskraamkrampen in plaats van menstruatiekrampen.
    Bij de vorige twee curretages vloeide ik ook drie weken, maar qua hoeveelheid en pijn niet te vergelijken met nu. Ik heb net ook weer een stuk weefsel verloren en ik hoop stiekem dat dat het was. Marjon zei het al ik ben zo ziekenhuismoe en heb geen zin om weer urenlang in die stomme wachtkamer vol dikke buiken te moeten wachten (daarnaast ben ik heel bang voor nog een curretage :) en hoop dat als er wat zit het vanzelf komt). Maandag heb ik al een afspraak staan en dan vraag ik een echo. Normaal vind ik het zelf onzin na een miskraam, maar nu lijkt het me wel handig. Mocht het toch erger worden, ga ik eerder bellen. Of is het verstandig om eerder te bellen? Ik wil ook geen risico's nemen. Getver wat is dit vervelend zeg.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje Trees , wanneer houdt het op ..........
    Verstandig dat je toch die echo wilt meid ...
    Ik zit nu zelf een beetje in dubio , de vorige keer dat het bij ons misging is het vruchtzakje blijven zitten en ik heb nu nadat ik naar mijn idee iets van een vruchtje of zakje ben verloren ook bijna geen bloed meer verloren en hoop maar dat nu wel alles weg is ............en ik heb al geen zin meer in ziekenhuis , laat staan hoe jij er er bij voelt ........
    Ik hoop voor je dat alles weg is meid , maar als je telkens weefsel verliest klinkt dat niet erg goed ...

liefs , marjon

10. Trees

Trees Niet meer actief

Marjon dat is ook vervelend. Kun in plaats van een test doen of anders een bloedtest bij de huisarts om zo het ziekenhuis te omzeilen?

Ik heb net toch gebeld, want begon me plotseling toch wel zorgen te maken. Ze zei dat het verstandig was i.v.m. infectiegevaar en dat ik vanmiddag om 14.00 mocht langskomen. Helaas niet bij mijn eigen arts, maar bij dr. botte hark ;).

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik kijk nog wel ff wat ik doe , begin nu ook weer beetje buikpijn te krijgen en weer wat bloedverlies , dus het zal toch nog wel niet alles zijn geweest , en beetje hoofdpijn , ik durf het nog wel ff aan te kijken ..en idd geen zin in ziekenhuis , dat speelt zeer zeker mee .......................maar ik hou het in de gaten !!

Trees ik hoop dat je zo wat duidelijkheid hebt en dat het meevalt en dat er niet weer ingegrepen moet worden want het is nu eindelijk wel genoeg geweest ...

dikke kknnufff marjon

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh lieve Trees, wat een shit situatie!
    Verstandig dat je ff gebeld hebt. Ook voor je eigen gemoedstoestand, want dit blijft knagen natuurlijk.

Waarschijnlijk ben je al weg naar de ha, maar sterkte en suc6 en alles en laat ff weten hoe het gegaan is.

Hopelijk ben je nu idd alles kwijt en kunnen die vieze stink surfplanken de kast in!

Knuf

13. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Hey Trees,

Wat een K zooi zeg!

Hoe is het gegaan in het zh?

liefs lila

14. Trees

Trees Niet meer actief

Ben weer terug. Gelukkig geen dr. Botte hark, maar had ik de oude wijze man als gynaecoloog vandaag. Eén van mijn favorieten artsen, die het woord empathie wel in zijn woordenschat heeft zitten ;).

Er zat inderdaad nog een stuk weefsel. Het eerste plan was weer curreteren onder narcose, maar uiteindelijk hebben ze het net zonder verdoving weggezogen. Dat was overigens op mijn verzoek, want ik had geen zin in al dat gedoe eromheen. Het was wel erg pijnlijk, maar het duurde hooguit 5 minuten en een kwartier later kon ik weer opstaan en het ziekenhuis uitlopen. Alleen doordat ik een sterk gekantelde baarmoeder heb, kregen ze het zuigertje eerst niet naar binnen en heb ik toch wel even hard gevloekt van de pijn. Dat is het enige wat ik nu ook nog voel, maar de baarmoederkrampen zijn eindelijk weg!

Doordat mijn ene eierstok wat vergroot was voor de zekerheid nog wel bloed geprikt op HCG en het weefsel wat ze weggehaald hebben is opgestuurd om zeker te weten dat het wel zwangerschapsweefsel was.

Nou dat waren mijn avonturen van vandaag weer. Sorry, maar ik word zo sarcastisch van dit hele gedoe. Ik probeer het maar nuchter te bekijken, want anders...

Lief dat jullie allemaal zo meegeleefd hebben.

Liefs

@ Maar surfplanken hoe kom je erop! :D

15. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Goh nou zie je wel dat het goed is dat je even aan de bel getrokken hebt! Hopelijk ben je nu ook helemaal van het vloeien af. (vond de surfplanken ook wel erg mooi gevonden trouwens!)

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje meid , gelukkig is het nu wel weg , en zonder narcose , zal je wel gevoeld hebben ja ......

wanneer krijg je de uitslag van bloed en weefselonderzoek ..?

Ik hoop dat het nu genoeg voor jullie is geweest en dat jullie tijd nu gaat komen lieverd !!

dikke kkknnuufffff

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Stoer van je Trees!
    Kan me voorstellen dat je er zo snel mogelijk vanaf wilde zijn.

Ik had hetzelfde met mn lisexcisie. Verdoving werkte niet,maar heb maar ff de tandjies op elkaar gezet, dan is het sneller voorbij.

Maar, ik vind joe stoer en dapper en ik hoop dat je je heel snel weer wat beter voelt meis!:) (ook beter voor het koppie ;))

ps. wij hebben het idd altijd over surfplanken en witte muizen/sjonnies. Klinkt wat gezelliger, voor zover dat kan....:D

18. Trees

Trees Niet meer actief

Joepie ik vloei nauwelijks meer! Voor de zekerheid nog wel een mini-surfplankje uit de kast getrokken, maar denk dat het eindelijk klaar is.

Maandag krijg ik de uitslag. Had ik toch al een afspraak staan, dus dat wordt een mooie combi-afspraak.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou kijk eens aan , dan kun je snel de surfplanken ff laten waar ze zijn .......hopelijk valt de uitslag mee maandag , maar ja bij jullie kan natuurlijk wel van alles gebeuren he ........

20. Trees

Trees Niet meer actief

Laten we hopen van niet. Ben er echt wel klaar mee (al heel lang!). Denk ook niet dat er iets geks gevonden gaat worden. Het was alleen voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina