Ik vroeg me af of iemand hier daar iets van weet. Kan je na een miskraam(curretage ) en nog een positieve zwangerschapstest hebben maar dan wel al een eisprong? Bij mijn curretage in juni had ik 2 weken na de curretage nog een licht positieve test maar wel me menstruatie na 28 dagen na de ingreep. Enige informatie wat ik toen van de gynecoloog kreeg is dat de menstuatie 4 tot 6 weken op zich kon laten wachten. En met de curretage nu vorige week woensdag totaal geen info gekregen. Ik hoop natuurlijk dat het nu ook gewoon weer netjes na 28 dagen op gang komt zodat we weer verder kunnen.
Ja hoor dat kan. Ik was na mijn beide miskramen ook weer binnen 30 dagen ongesteld. De menstruatie daarna liet overigens wel wat langer op zich wachten, maar dat hoeft niet per se bij jou ook zo te zijn. Het kan dus wat langer duren, maar is zeker niet altijd bij iedereen zo.
Rare vraag misschien McKenzie... maar 30 dagen na het 1e bloedverlies van de miskraam of 30 dagen na de dag waarop het bloeden gestopt is... of was het een curretage? Is misschien rare vraag maar mijn miskraam begon lichtjes op maandagavond 1 oktober, dinsdag zagen we leeg vruchtzakje op echo, woensdag op echo was die weg... en nu ja, natuurlijk laten verlopen... Vandaar mijn rare vraag hé... liefs !