Hallo! Even vragen of iemand van jullie dit ook heeft gehad... Heb op vrijdag 27 februari een curettage gehad na een miskraam. Volgens de arts mocht ik "alles" weer doen als het bloeden was gestopt. Nou, het bloeden stopte op vrijdag 6 maart en op zondag 8 maart ging ik weer lekker in bad. Nu hebben we "het" gisteravond ook weer gedaan, dus zeg maar 11 dagen na de curettage. Ik dacht: 5 dagen niet meer gevloeid, het zal wel goed zijn. Maar... nu heb ik buikpijn. En een beetje spijt toch wel. Ik ben wat gaan rondlezen op internet en lees her en der dat je sowieso twee weken moet wachten. Maar ik lees ook dat alles weer mag zodra het vloeien is gestopt. Best tegenstrijdig dus. Hoe zijn jullie ervaringen en wat denken jullie van die buikpijn? Het zijn geen menstruatiekrampen, maar meer een zeurende, beurse pijn zeg maar. Geen bloed. Ik ben benieuwd! Bedankt alvast, Suus
Oei, jammer genoeg kan ik je niet helpen. Wij hebben een week na de curretage ook weer gemeenschap gehad, maar ja, allen soms wat bruinslijm of wat dradig gekleurd spul (sorry voor het heerlijke geklets) Maar als je het niet vertrouwt, ga je toch langs je HA? Succes!
Bij mij deed de eerste keer ook wat pijn en dat was ruim drie weken na de curretage. Ik had het idee dat ik zelf ook wat meer verkrampt was doordat ik het spannend vond? Het was maar eenmalig gelukkig en daarna heb ik er geen last meer van gehad.
Bedankt voor jullie reactie! Gelukkig zakte de buikpijn weer! Ik zit nog zo te letten op alle steekjes en pijntjes in mijn buik, na de miskraam. En nu zit ik weer op te letten of ik alweer iets van een eisprong voel... nou ja, we wachten het af. Groetjes, Suus