Met corona zijn bezoeken altijd risicovol, dus als jij je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen. Je zou eventueel kunnen vragen of ze kunnen testen met een thuistest... als ze verder ook geen klachten hebben, misschien stelt dat dan gerust.
Dankjewel, ja daar dacht ik ook aan om dat te vragen, want om nou te zeggen ik ben zwanger, dan weet iedereen het al, wat ik nog wel een beetje vroeg vind♀️
Ik ben niet zwanger en ik vraag het al ik zeg erbij dat ik mij er prettiger bij voel als we als volwassenen even een zelftest doen.
Idd altijd een risico. Met eten is afstand bewaren ook erg moeilijk. Zou goed overleggen met de verloskundige over wel/niet vaccineren, zou fijn zijn als je niet je gehele zwangerschap zo angstig hoeft te zijn!
De voorkeur is om je te laten vaccineren na 14 weken zwangerschap, het is echter niet gevaarlijk dit eerder te laten doen overigens verschillen daarin weer de meningen. @Glen als je gewoon afstand houdt en iedereen zich van te voren laat testen, zou het moeten kunnen.