Hoi, Even een vraagje over mijn cyclus. Precies 4 weken na de curretage startte ik met wat oud bloedverlies. Na een dag of 2 zag ik voor het eerst ook een beetje rood bloed tussen het bruine. En de dag daarna kwam een voor mij normale bloeding (helderrood en de hoeveelheid die ik gewend ben). Dit hield af en aan nog zo'n week aan. Ik ben gewend aan een heel regelmatige cyclus, een dag of 5 een bloeding (met een duidelijke opbouw en afbouw). Nu was het heel anders, overdag soms nauwelijks en 's avonds ineens meer. Ook duurde het in totaal dus anderhalve week. Om mijn eisprong te bepalen weet ik nu dus niet helemaal welke dag ik moet aanhouden als eerste dag. Ik dacht nl de eerste dag dat ik veel helderrood bloedverlies had. Maar mijn eigen lichaam een beetje volgend lijkt het of ik nu richting een eisprong ga. Dan zou ik dus toch die eerste dag met wat bruinverlies moeten rekenen... Pfff, weet iemand raad? Ik wil nl straks niet een verkeerde NOD aanhouden en enorm zitten stressen. En ik wil natuurlijk op het goede moment klussen
Hi Mummy, ik ben helaas geen deskundige op dit gebied, maar als ik het verhaal zo lees hebben de hormoontjes je nog behoorlijk parten gespeeld Ik had gelijk wel het geluk dat mijn ongi weer normaal starte en eindigde zoals gewent. Maar zoals je misschien herinnert was mijn temp vrij hoog na de curretage, waarschijnlijk ontzwangeren , en ben toen de temp gaan bijhouden op de tempkaartjes en wat blijkt tot mijn verbazing dat ik mijn eisprong tussen dag 10 en 12 heb gehad , terwijl ik altijd netjes net als jij 28 dagen dus dag 14 eisprong klaar hup klussen. Dus niet??? Zal dus waarschijnlijk ook een kortere cyclus hebben dan 28 dagen, we wachten weer af Het enige wat je nu kunt doen om enige zekerheid te krijgen betreffende eisprong lijkt me ovulatie testen halen en kijken wanneer de eisprong eraan komt. Verder zou ik het niet weten. Misschien andere meiden nog suggesties??? liefs
Ja, ik was al een beetje bang dat niemand me een antwoord kon geven, aangezien het voor ons allemaal hetzelfde is: gewoon afwachten wat deze maand je weer brengt... Dank je voor je antwoord. Ik hoop gewoon dat dit de eerste en meteen de laatste maand is waarin ik me zoveel dingen moet afvragen en dus gewoon over een paar weekjes een positieve test in handen heb!
Me too Mussie ovulatietesten, net als diana zegt, zijn tuurlijk wel heel handig. Ben zelf ook al een week aan het testen. (zonder resultaat overigens ,maar wel de ovulatiepijnen) Dat is misschien wel een goede optie? Of wil je daar niet aan beginnen?
@silly43, zijn zeker handig, maar ehhh, ik heb ze slechts 1 keer gebruikt en had toen die maand helemaal geen eisprong, aangezien ik bijna 40 word was ik bang dat ik geen eitjes meer had , maar gelukkig maand erna was ik zwanger maar eindigde in mk Dus geen ei-getest meer voor mij behalve de zwangerschapstest en een positieve graag en doe ik er ook een paar voor jullie erbij liefs
Tja, ik wil eigenlijk nog niet aan eitesten beginnen. Net als aan temperaturen. Ik was allebei de keren in 1x zwanger. Ik hoop nu nog dat de miskraam gewoon een toevalstreffer was (een hele ongelukkige). Als ik ga beginnen met temperaturen en testen dan voelt het direct zo zwaar. Ik wil er nog niet aan toegeven dat ook wij misschien wel met vruchtbaarheidsmoeilijkheden kunnen zitten... Voor nu probeer ik 'gewoon' net als de andere keren zwanger te worden.
Voor mij hoeft dat eigetest ook niet, was ook snel zwanger dus dat is het probleem niet denk ik . En temp neem ik ook niet zo zwaar, we zien wel. Ik heb nu zo'n beetje go with flow Het is voornamelijk de onzekerheid na zo'n vreselijke mk, alles word letterlijk en figuurlijk overhoop gegooit Het is vooral een kwestie van moed verzamelen en afwachten liefs
Ik begin wel weer met ovu testen. Het is bij mij nl ook een "zooitje" geweest met mijn cyclus.Dus ik zou het echt niet weten wanneer ik nu mijn ei kan verwachten . Het is echt raar gegaan bij mij, want ik had 3 weken na de curettage alweer me ei.Dus je zou denken dat dat volgens berekening helemaal klopte. Maar daarna begon de ellende ook weer met wel/geen (oud)bloedverlies. Gelukkig werd ik afgelopen zondag echt ongi, wat was ik blij. Nu niet meer, ik wil er nu wel weer van af zijn Maar het einde is weer in zicht. Ik begin dan voor de zekerheid volgende week al met ovu testen ipv die week daarop. Ik wil mijn ei natuurlijk niet missen he, dat begrijpen jullie wel.Het duurt me allemaal al lang genoeg Meiden, succes!!! Liefs, mussie