ook ik kan mer (weer) aansluiten bij dit onderwerp, met bijna 6 weken begon het met bruine afscheiding, dat werd helder en""klonterig" dus gisteren naar het ZH voor een echo (we lopen al een tijd in het ziekenhuis aangezien na de eerste MK de zwangerschap uitbleef) daar hebben we gezien dat het vruchtje al weg was, gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vanmorgen denk ik het laatste deel verloren en veel pijn in mijn buik (en mijn hart...) nu verdrietig , maar moet toch positief blijven 3 x is scheepsrecht ? zou beginnen met de clomid vorige maand maar dat bleek dus niet nodig, we wachten nog wel ff af denk ik, zwanger worden is dus niet het probleem, zwanger blijven is wat lastiger. Mijn frustratie is meer, hoe kan dit en hoe kun je het verkomen en daar is niet echt een passend antwoord op te vinden, gewoon opnieuw proberen zegt de gyn. ! Toen ik voor het eerst op dit forum alle verhalen las, dacht ik ; ik ben dus niet alleen in dit soort gebeurtenissen, helaas gebeurt dit vaker, in mijn geval helpt dit forum mij wel, veel informatie en veel steun en lieve berichten van andere! ING
nu lichte buikpijn maar meer irritant dan pijnlijk, de vorige miskraam heb ik als pijnlijker ervaren, maar dat komt denk ik omdat ik nu minder ver was (in hoeverre ik dat kan meten met zo'n verwarde cyclus) we doen ff rustig aan en kijken wel waar we belanden, het frustrende is dat het allemaal zo lang moet duren !
Hey Robing, wat vreselijk. Ik wil je veel sterkte wensen met dit velies en hhop ook voor jullie dat de toekomst meer geluk zal brengen. Liefs Hope
Hoi Robing, heel veel sterkte in deze lastige periode. Ik hoop voor je dat het gezegde 3 maal is scheepsrecht echt voor jou opgaat en dat je dan 9 maanden later een lief klein kindje hebt... Liefs Mummy
hoi hoi Vind het altijd zo erg om zo iets te lezen. Maar ik wens je heel veel sterkte en heel veel succes. Want dat zal je nu wel nodig hebben. Groetjes kim
Heel veel sterkte met dit verlies...... Ik snap dit nooit zo, waarom overkomt iemand dit voor de tweede keer!! Oneerlijk
Hi Robing, wat erg om te horen, woorden schieten weer tekort heel veel sterkte gewenst ook van mij verdrietige mama van Nino en *