Waarvoor doorgestuurd? Voor een controle echo? De vk zei dat dat niet nodig was. Placenta en vruchtzakje waren helemaal compleet. Ik bloed nu ook niet meer. Dan vertrouw ik maar op haar. Ik heb net mijn echofoto opgehaald uit het ziekenhuis die vorige week is gemaakt. Zo heb ik toch nog een mooie herinnering.
Is per ziekenhuis verschillend hoor. Bij ons mag je al bij 2mk's onderzoeken laten doen. Wij hebben er voor gekozen om dat pas bij een eventuele derde mk te doen.
Oh oke...ik heb nog gevraagd aan de vk...maar zij zei dat als je 3x een miskraam hebt gehad dat ze het dan gaan onderzoeken. Pff ik wil het eerst ook niet. Even rust en niet bezig zijn met zwanger zijn of worden. Ik vind het wel even prima zo...ook al mis ik mijn kleine frummel wel hoor.
Ik wilde het ook niet hoor. Ik ging ervan uit dat het gewoon 2 keer vette pech was. Het probleem met de chromosoom onderzoek is dat we 3 maanden op de uitslag moesten wachten. Dan zit je in de stress. 9 van de 10 keer komt er niks uit dat onderzoek. Zit je meer voor niets in de stress.
Ik mmocht van de verloskundige ook al een chromosomen onderzoek laten doen, heb ook 2 miskramen gehad, maar ik wilde ook niet, heb ook een gezonde zoon, dus vertrouw erop dat het wel weer gaat lukken.