alweer bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by Daisybunk1, Dec 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

Nov 10, 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    kom net van de wc af terwijl ik een kwartier daarvoor ook al geweest was en zag dat ik weer vlink bloed (echt heel dun) in mijn ondergoed zat.
    ik heb vorige week ook al wat verloren maar niet zo veel en heb nu ook al wat last van mijn buik maar weet ook niet of dat gewoon honger is ofzo.

ik ben gewoon zo bang dat het weer fout gaat!
    en voel me weer zo klote. :cry:

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Meid, bel je vk!

3. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ja daar zijn ze voor.
    gewoon bellen, waarschijnlijk zeggen ze dat het toch afwachten is en dat de kans 50% is (werd tegen mij ook gezegd), maar altijd bellen hoor.

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ik had trouwens ook buikpijn maar geen krampen. Behalve honger kan het ook de spanning zijn.
    Bij mij is het trouwens niet goed hoor.

5. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hier het zelfde
    eerst alleen roze en daarna echt rood
    nu is het weer opgehouden
    maar elke keer als ik dat typ hier begint het daarna weer.
    ik ga naar het ziekenhuis omdat het nu de 2e keer is en vorige keer het misschien een BBZ was.

ik laat het wel weten hoe het is afgelopen

6. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

Nov 10, 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi

voor mij is het ook zo de eerste was uiteindelijk toch geen buitenbaarmoederlijk zwangerschap maar heb een afwijking aan mijn baarmoeder en het vruchtje was verplaatst de vorige keer en uiteindelijk na een hartactie gezien te hebben is het toch fout gegaan.

Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik er gewoon vanuit ga dat het fout zit en heb een afspraak staan op 15 januari tot die tijd wacht ik het gewoon af.

Zo stopt het weer een paar uur en dan is het weer een beetje verkleurd slijm nu is het weer rustig.

x

7. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik ben net bij de gynacoloog geweest maar dat was echt tijd verspilling
    snap niet dat de assistente me liet komen

hij had echt zoiets van ja huh ik kan nu nog echt niets zien

hij zag wel wat zitten en dat is waarschijnlijk bloed
    baal wel want ik zou 12 jan komen en nu moest het nog een week later...

nog langer wachten....
    dacht dat ik het wachten gehad had....

voel me ook helemaal niet meer zwanger... had ik al niet maar als ik op mijn buik lag dan had ik een soort bal in mijn buik
    ook dat is weg
    ik denk dat ik mijn temp maar in de gaten ga houden
    als die zakt is het echt over

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat erg lieni , je verwacht dat als je mag komen dat je ok wel echt een antwoord krijgt,ook al weet je het antwoord stiekum zelf wel .
    Waarom hebben ze je eigenlijk geen bloed laten prikken voorje hcg gehalte ?

@Daisybunk , ik zou ook de vk bellen , ze zijn er voor ,ik hoop voor jullie voor een wondertje

knuffffff

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook sinds vanmorgen helderrood en veel bloedverlies... Besef het nog niet echt, en weet niet (of misschien toch ook weer wel...) wat ik er van denken moet...

Iedereen heel veel sterkte gewenst.

Happy f*cking New Year! :rolleyes:

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    [quote="
    Waarom hebben ze je eigenlijk geen bloed laten prikken voorje hcg gehalte ?nuffffff[/quote]

ja hij heeft wel bloed laten prikken maar hij kon daar ook niks over zeggen zij die
    over 2 weken weer bloed prikken en dan kon hij meer zeggen... hij kon dat zeggen wanneeer het fout is gegaan. tot nu moest ik maar hopen op het beste
    bloeden is bij mij gestopt en er komt niets meer.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    vreemd ,als je nu bloed prikt en over 2 dagen weer ,zou bij een goede zwangerschap het hcg op z'n minst verdubbelt moeten zijn ,dan heb je tenmiste wat sneller iets meer duidelijkheid......

@Minyaweth , wat kl*te zeg en al helemaal omzo het nieuwe jaar in te gaan ! Hoop voor je dat het toch goed is , want het wil natuurlijk niet altijd zeggen dat het fout is ..............duim voor je ,knuffffff

12. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja dacht ik ook maarja ik ben geen dokter.....

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    hou het wel in de gaten he , want als je meer risico hebt op een bbz moet je wel op tijd aan de bel trekken , want dat kan zo gevaarlijk zijn ...
    Ik was er zelf een beetje naief in dat ik zoveel pijn en bloedverlies had , en de ha stuurde mij door voor een termijnecho en dat is mijn redding geweest ,.........

dus als je twijfelt , trek aan de bel he , beter 100 x voor niks gaan dan 1x te weinig he !

14. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja maar het stommen is dat ik dus bij die man ben geweest
    ik neem aan dat hij het checkt maar volgens mij zat het wel in mij n baarmoeder. want hij zag wel wat zitten maar kon niet zien wat.. en hij zag bloed... ik ga ervan uit dat het op de goed plek zat....
    zat op internet te surfen maar je had al een vruchtzakje moeten zien en volgens mij zag ik die niet... baal ervan dat ik niet meer gevraagd heb....
    ging zo snel....
    ja hier zit wat JAAA wat dan ....bedenk ik me nu
    ik heb idee dat hij allang zag dat dit niks werd... maar dat hij wacht totdat het vanzelf los komt.

15. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

Nov 10, 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    wilde even laten weten dat ik nog steeds bloed/bruin verlies en dat ik mezelf er goed aan doe om nu nog niet naar een gynaecoloog te gaan!
    ik heb het een groot deel van me af kunnen zetten (helaas nog niet helemaaal)
    ik ga ervan uit dat dit niet goed zit en ga hierna ook eerst een tijdje niks doen (even geen zwangerschap).
    Mijn lichaam zegt blijkbaar nog even nee tegen een Baby dus moet ik eerst voor mezelf zorgen en dat ga ik doen.

En als het toch goed blijkt te zitten ben ik heel blij en ook heel voorzichtig om blij te zijn.
    je weet maar nooit!

knuf

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Doe wat voor jou het beste is meid , en ik hoop voor jullie voor wondertje !

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    kijk je wel uit dat het niet te lang duurt... ik was maar heel kort zwanger maar mijn lijf wilde het niet los laten dus moest ik wel gecurrateerd worden.

18. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

Nov 10, 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Hallo

dank jullie voor jullie lieve reacties!

we zijn vandaag weer naar de gynaecoloog geweest en alles is goed! echt een wonder en nog een grotere wonder is is dat ik precies 8 weken zwanger ben.
    ik dacht namelijk zelf aan 6 weken en een beetje hihi
    hartje klopte stevig en flink zo mooi iets.

over 2 weken mag ik weer komen en ze hebben weer bloed genomen bah!

knuf

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Proficiat , fantastisch ,de wonderen zijn de wereld nog niet uit he !

Share This Page