Gewone miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap, wat denken jullie? Ben bang!

Discussie in 'Miskraam' gestart door misz81, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Zondagavond had ik lichtroze bloedverlies bij het afvegen. Gisteren hetzelfde, maar als ik een tampon in bracht zag ik helderrood bloed.
    Nu is het bloeden vandaag erger geworden. Heb een klontje heel donker bloed verloren en wat plasjes helderrood bloed, maar verder nog geen stolsels. Ik weet dus gewoon zeker dat het weer fout gaat, maarrr is dit nu een gewone miskraam of kan het ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn? Ik heb wat last van obstipatie en enorme pijn in mijn onderrug. Straalt ook een beetje uit naar mijn bovenbeen. Verder geen enorme pijn in mijn buik maar als ik druk op mijn buik zet doet het wel pijn. Ik zou nu iets meer dan 5 weken zwanger zijn en weet niet goed wat ik nu doen moet. Gewoon even afwachten en zo ja hoe lang moet ik dan wachten voor ik contact opneem met een verloskundige (ik heb er nog geen 1 omdat ik al eerder een miskraam heb gehad tussen de 4 en 5 weken en wilde het eerst even afwachten). Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen..

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi ik zou toch contact opnemen met een verlos kundige zodat je een echo kan laten maken om te kijken of het al onderweg naar buiten is
    maar het kan heeel goed ook gewoon een innesteling zijn daar kun je ook nog best veel bloed mee verliezen ik zou toch even bellen ook voor je eigen gerust stelling

ik hooooop voor je dat het gewoon goed zit meis X

3. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    hi,

Ik heb buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in november. Achteraf was ik de dag van het bloedverlies ook helemaal niet lekker. Misselijk, duizelig en koortsig. Als je het niet vertrouwd moet je gewoon je huisarts bellen. Zoek effe op google de preciese symptomen op..

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb zelf een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en had echt pijnaanvallen waar ik van moest overgeven omdat ik zo'n pijn had en maar 1xtje een beetje bloedverlies gehad .....Ook wel rugpijn en trok door in mijn been , maar dat heb ik al mijn zs gehad ......
    Als je hier over twijfelt zou ik gewoon gelijk aan de bel trekken want stel dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn dan is het zaak er snel bij te zijn...

En misschien kan je verloskundige je wel heel snel geruststellen dat er niks aan de hand is ....

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    gewoon even bellen en je situatie uitleggen aan de VK.

Deel Deze Pagina