Hey, eergister bij gyn geweest, zou volgende week vrijdag gecurreteerd worden. Nu sinds gister avond helderrood bloedverlies, constant menstruatie achtige pijn. Kan het zijn dat het alsnog spontaan afkomt?? Heeft iemand dit ook meegemaakt die mij kan vertellen wat ik moet verwachten. Liefs sancho
Klinkt alsof het spontaan komt, heb e rgeen ervaring mee, maar van wat ik gelezen heb, klinkt het wel zo! sterkte....
Ja meis, als je nu helderbloed verliest, begint je lichaam het wel af te stoten. Zo begon bij mij de 1e mk ook Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Dikke knuf, mussie
Bij mij begon het ook met bloedverlies en leek het op een gewone menstruatie, na 3 dagen kreeg ik krampen (leker erg op weeën) en is het vruchtje eruit gekomen. Ik was op dat moment 12 weken "zwanger" en het vruchtje was met 5 weken al gestopt met groeien. Groetjes Anita
mijn eerste miskraam is gebeurd bij twaalf weken en dacht toen dat ik dood ging van de pijn en heb ongeveer twee liter bloed verloren ( wil je niet bang maken) ben uiteindelijk 's nachts opgenomen en met spoed gecurreteerd. Zit nu midden in de tweede miskraam (6 weken zwanger) wel menstruatie pijn en redelijk bloedverlies. Heel veel sterkte en als je gevoel niet goed is meteen de doktor bellen.
Hoi Sancho. Bekend verhaal... Ik moest 5 weken wachten voordat ze me wilden curriteren, na veel gedoe eindelijk een afspraak voor een dinsdag. De vrijdag ervoor begon ik behoorlijke krampen te krijgen, en zoals ik al vermoedde begon de miskraam door te zetten. Wat je nu kunt verwachten is niet te zeggen, want bij iedereen verloopt het anders. Mijn gyn had gezegd dat ik moest rekenen op het gevoel van een zware ongesteldheid, maar dat vond ik eerlijk gezegd echt een understatement! Ik heb echt weeen ervaren. Zoals er al eerder gezegd is; als het niet goed aanvoelt, gewoon je huisarts bellen!!! Ik wil je heel veel sterkte wesen!!!
Lieve Sancho, Dit is voor mij ook een bekend verhaal. Bij mijn eerste miskraam (8weken) begon ik helder rood bloed te verliezen en 2 dagen later is het vruchtje er spotaan uitgekomen. Daarna leek het wel of ik ongesteld was. Bij mijn tweede miskraam (10 weken en een dag) begon ik ook helder rood te verliezen. Ook kreeg ik flinke menstruatie klachten pijn in mijn buik en verschrikkelijke zere bovenbenen. De dag erna kreeg ik verschrikkelijke buikkrampen. Dit waren echte weeen. Ik heb toen ook verschrikkelijk veel bloed verloren en 2 dagen erna werd ik door de huisarts met spoed naar het ziekenhuis verwezen. Daar ben ik 2 uur later gecurreteerd. Ik wil je heel veel sterkte wensen meid. Ik denk aan je !!! Heel veel liefs Divi
Ook bij mij eerst begonnen met een weinig bloedverlies, daarna een hele dag weeen op het laatst heel heftig bloedverlies en daarbij is de vrucht losgekomen. Maar zoals je ziet niemand is gelijk, en iedereen zal het op haar eigen manier ervaren. ik wil je hiermee heel veel sterkte wensen.
Bij mij was het bruinverlies een paar dagen. toen heftige krampen (wee-achtig) en rood bloed en toen verloor ik het vruchtje en waarna ik als bij een gewone menstruatie bijna een week heb gevloeid. Ik heb dus geen missed abortion gehad (sterker de week ervoor nog een kloppend hartje gezien). Bij mij kwam de miskraam dus spontaan.
Hi, Ik kreeg op donderdag te horen dat het hartje niet klopte en op vrijdag begon het bloed verlies. Het heeft alleen niet door gezet. Dagen bloedverlies gehad op de hoop dat het vanzelf los zou komen maar helaas. Ben toen op woensdag (13-9) gecurreteerd. Het curreteren valt alles mee (vond ik). Ik vond het een erg moeilijke beslissing etc. maar toen ik op de uislaapkamer lag was ik opgelucht dat het 'voorbij' was. Ben een weekje thuis gebleven om alles ff op rijtje te hebben en moet zeggen dat ik me goed voel nu. Hoop dat het bij jou ook allemaal zo mag gaan. succes met alles. RedRose
Hey meiden, Nou gister avond kreeg ik ook weer meer bloedverlies en hevige krampen echte weeen wist gewoon niet meer hoe te zitten of liggen. Was alleen thuis ( mannetje werkt s nachts) heb toen toch huisarts gebeld moest toch afwachten alleen als ik heel heftig zou bloeden moest ik gelijk contact opnemen. Voor mijn gevoel moest er heel wat uit komen was echter alleen bloed en wat slijmdraden(sorry voor de details) Veel stolsels heb ik eigenlijk niet gehad. Moet nu morgen voor echo om te kijken of het er af is gekomen. Nu is mijn vraag kan het zo zijn dat omdat het er al minimaal 5 weken (dood) heeft gezten dat het al ver is af gebroken en daarom niet veel stolsels verlies? Liefs sancho
Ik zou het niet weten. In mijn geval was het ook al 5 a 6 weken dood, bij mij was de vruchtzak nog in takt (leek op zo'n sileconen borst) met daarin een klein zwart stipje (afgestroven weefsel) dat dus het kindje had moeten worden. Groetjes Anita
Hey lieve meiden , ik heb een nieuw onderwerp geopend waarin men verhaal staat ( eindelijk voorbij , een heel verhaal....) liefs sancho