ben net terug uit het ziekenhuis en kan het nog niet geloven maar we hebben een hartje zien kloppen! De arts vermoed dat de bloedingen worden veroorzaakt omdat er één vruchtje is afgestorven (ze vermoeden een 2 ling). Mag over twee weken terugkomen. Ik geloof het nog niet maar ga toch proberen te genieten. Bedankt voor alle lieve berichtjes en ik houd jullie op de hoogte
Oh meid wat fijn. Het is mijn verhaal. Echt waar. En die angst gaat niet weg. Die blijft door wat we allemaal hebben meegemaakt. Als je behoefte hebt om te lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=14555 Je mag me ook een PB sturen. Liefs
En nog een wauw, 12 weken vandaag alweer! Wat gaat dat snel! (al zal voor jou de tijd wel gekropen hebben)
Jeetje meid, wat een verhaal. Wat ben ik blij voor jullie zeg. Gaan jullie maar lekker genieten. Gefeliciteerd meid!
PFFF, Ik wil je heel veel sterkte wensen. Heb net zelf ook achter de rug weet hoe het voelt. Je kan niet meer doen dan positief blijven hoe moeilijk het ook is. Sterkte meis. liefs sancho
Jippie, wat een opluchting.En wat een wonder! Ik ben heel blij voor je. Ik ga duimen dat alles goed mag blijven gaan. Liefs, mussie