PPFfff Maandagavond kreeg ik erge krampen (weeen) Maar er kwam eigenlijk niks dit heeft uren aangehouden. Toen gisteravond(dinsdag )weer verschrikkelijke krampen echte weeen, en jawel bloedverlies begon heel hefig met grote(7cm) stolsel ik dacht het hoort er allemaal bij. Tot dat dit al meer dan uur duurde en werkelijk het gutste eruit. Huisartsenpost gebeld , nou de dokter zou me wel terug bellen.(hij heeft nu nog steeds niet gebeld) Dus verloskundige gebeld die was er in 10 minuten . Mocht alleen nog maar plat liggen omdat ik al 1 liter bloed (en veel stolsels) had verloren. Ben door haar gelijk naar ziekenhuis gebracht. Werd zelfs al gedacht aan bloedtransfusie. (was gelukkig niet nodig)Ben toen s nachts om 23.30 met spoed gecurreteerd (via de echo bleek dat het vruchtje er nog zat) Alles is er nu af hoef niet meer voor controle ,heb geen buikpijn meer en vloei nagenoeg niet meer. Dit was een zeer heftige ervaring en ben er erg van geschrokken. Nou meiden dit was mijn verhaal, nu eerst lekker herstellen en hoop jullie snel tegen te komen met betere berichten. Heel veel liefs sancho
Bah Sancho, wat vervelend voor je! Ik heb hetzelfde meegemaakt, eind gebruari dit jaar, was toen 12 weken zwanger van een vruchtje van 7 weken. Ik bloedde ook vreselijk, zat alleen maar op het toilet en ben ook 2x flauwgevallen. Maar ja wist ik veel, ik had dit nog nooit meegemaakt. Ik dacht "het zal wel zo horen". En idd, van die grote stolsels die eruit kwamen! Mijn vriend heeft toen een ambulance gebeld, en toen ben ik naar het ziekenhuis gebracht. Daar heb ik wel 4 infuuszakken gehad. 's Nachts kon ik gecuretteerd worden, het vruchtje liet niet los, en daar stroomde steeds al het bloed langs. Vlak voor de curettage ging ik nog even naar het toilet en verloor een stolsel zo groot als een tennisbal, afschuwelijk! Die weeën waren idd ook verschrikkelijk. Maar na de curettage knapte ik wel al vrij snel weer op. Ook omdat ik al een week aan het idee gewend was dat het kindje niet meer leefde. Ben nog wel heel slap en snel duizelig geweest, dat zal jij ook wel hebben. Blijf maar lekker een tijdje thuis, en laat je verwennen! Huur leuke films en eet wat je lekker vindt. Het is niet niks! En als je er weer klaar voor bent, ga je er gewoon weer voor! Kijk naar mij, binnen een korte tijd was ik ook weer opieuw zwanger, en dit keer is het wel een gezond kindje! Veel sterkte meid! Liefs Anabella
Meis, wat een nare tijd heb je achter de rug. Ik hoop dat je nu snel op mag knappen. Dikke knuffel, mussie
Schrik ervan meis Kan me voorstellen dat je echt zelf ook enorm geschrokken bent en even moet bijkomen. Gelukkig gaat het lichamelijk nu wel beter met je. Dikke knuf! Mirre
Jeetje wat vreselijk heftig allemaal! Bij mij kwam het er spontaan uit, wel eerst heftige weeen gehad, maar toen het eruit was geen pijn meer en normaal gevloieid voor 5 dagen. Wat jij hebt meegemaakt is echt een ramp scenario, maar hopelijk knap je nu wel heel snel op!
He Sancho, wat een naar verhaal! Ik ben afgelopen zondag voor de 2e x binnen 1 maand gecurreteerd, dus bijna tegelijk met jou. Doe het iig goed rustig aan en laat je even verwennen, dat heeft je lichaam (en je geest) toch nodig! Sterkte!