wanneer weer ongesteld na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yolandake, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ik heb woensdag mijn mk gehad, ik zat op de wc en zag het vruchtje op mijn maandverband liggen. nu bloed ik nog wa bruin maar ik vraag me af wanneer het bloeden stopt en hoe lang daarna ik terug gewone menstruatie krijg?

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Yolanda,

Ikzelf heb een curettage gehad, en kan je hier dus niet mee helpen. Wel begreep ik van anderen hier dat je cyclus na een miskraam nogal in de war kan zijn.

Ik wil je alleen maar heel veel sterkte toewensen in deze verdrietige periode!

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik ben na de miskraam niet meer ongesteld geworden

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    NA een miskraam kan het 4-6 weken duren voordat je weer ongesteld wordt. Bij mij heeft het ruim 5 weken geduurd terwijl ik normaal (voor de miskraam) heel regelmatig op 27 dagen zit.

5. natje

natje Lid

12 okt 2006
    39
    0
    0
    Hoi,

Ik heb 13 oktober mijn miskraam gehad.ik heb een dag of 5 nog wat bloed verloren daarna niks meer.Ik ben meteen weer gaan temperaturen en rond de 22e dag heb ik mijn eisprong gehad.nu maar afwachten wanneer ik ongesteld word(of niet natuurlijk).Ik denk dat mijn cyclus dus nu wel wat langer is dan voor de miskraam,maar ik neem aan dat alles weer een beetje tot rust moet komen en het wat langer duurt.
    succes ermee! groetjes natje

6. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hoi ik heb 28 sept mujn miskraam gehad,en ben 21 okt voor het eerst weer ongesteld geworden. dus mijn cyclus loopt gewoon normaal door. groetjes tammy77

7. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    bij mij duurde mijn cyclus maar een paar dagen langer als normaal

en ik wens jou heel veel sterkte

liefs samantha

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Vraag ik me ook af, heb 7/11 curettage gehad, had vroeger cyclus van 28 dagen dus ik hoop rond 7/12,

groetjes
    flyke

9. jantina72

jantina72 Actief lid

11 jul 2006
    107
    0
    0
    Heel veel sterkte toegewenst!

Ik heb 8 juli een miskraam gehad. Ben op 8 augustus weer ongesteld geworden. Dat was voor het laatst. Nu ben ik al weer bijna 14 weken zwanger.

10. dom vraagje mischien,maar kun je tussen een miskraam en de volgende menstruatie ook zwanger raken?

11. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    het schijnt van wel ;)

12. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    Ik zit te wachten of ik mn menstruatie krijg of niet, tis nu een maand geleden de curettage.
    errrug spannend zit elke keer flink te loeren in de wc of ik iets van rood zie pfffff best vermoeiend aan het worden.

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Volgens mij is het bij iedereen anders, ik heb 11 okt mijn mk gehad en op 8 nov weer ongesteld geworden, en net zaols voor mijn miskraam.
    Dus gewoon maar even afwachten :(
    En je gedachten op ieds anders zetten, misschien helpt dat?
    Sterkte :)

jessica

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Is het niet zo dat je na je curettage 1 maand rust moet houden? En daarna weer mag gaan voor een zwangerschap?

Liefs,
    Wendy
    miskraam nov 06

15. heb dit opgezocht op het net,mischien heb je er wat aan

Lichamelijk en emotioneel herstel
    Het lichamelijk herstel na een spontane miskraam of een curettage is meestal vlot. Gedurende een tot twee weken bestaat vaak nog wat bloedverlies en bruinige afscheiding. Het is verstandig met gemeenschap (samenleving) te wachten tot het bloedverlies voorbij is. Hierna is het lichaam voldoende hersteld om weer opnieuw zwanger te worden. Het zwanger worden op zich wordt door een miskraam niet bemoeilijkt. Ook is het uit medisch oogpunt niet noodzakelijk een aantal maanden te wachten met opnieuw zwanger worden.
    De volgende menstruatie verschijnt na ongeveer zes weken, soms een paar weken eerder of later.

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Thanks Christie, kan me nog niet tot surfen zetten op internet...deze site is vertrouwd maar verder bleh....

liefs,
    Wen

17. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    er zijn voor en tegenstanders, maar ik zou zeggen, volg je gevoel, misschien best wel nog geen sex hebben als je nog hevig bloedverlies hebt,

groetjes
    flyke

18. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hoi,

ik heb op 24 september een miskraam gehad en ben na precies 7 weken ongesteld geworden, maar zoals je al merkt kan dat bij iedereen verschillend zijn.

Helaas zit er niks anders op dan af te wachten...

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ik weet dus niet wat mijn normale cyclus is ivm pilgebruik. heb wel linksonder heel erg pijn (eitje?) sinds drie dagen, af en toe best heftig. Hoop dat de ongi niet te lang op zich laat wachten. Lastig om niks te weten. Weet wel dat lijf ok is, heb echo gehad 14 november en er zat alleen nog maar een heel klein beetje bloed, maar dat kon geen kwaad.

Heb je in NL ook nacontroles na een curettage of miskraam?

Marieke

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hi meiden,

Nou ik ben nog steeds niet klaar in het ziekenhuis.
    12 november hoorde we dat het hartje niet meer klopten en nu 6 december een curretage....pfff...om de dag zijn we bijna in het ziekenhuis...om simpel van te worden.
    Hoop dat alles snel achter de rug is nu.

Deel Deze Pagina