stekende pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door angelique1978, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Hallo,

Sinds enige tijd heb ik last van stekende pijnscheuten in mijn linkerheup en bil. Erg vervelend maar niet zo erg dat ik er echt ontzettende last van had.
    Gisteravond ben ik voor het eerst naar ZwangerFit geweest en vanaf vandaag zijn deze steken verplaatst naar mijn onderrug en ze stralen uit naar mijn bil. Het is een felle, flitsende pijn waar ik nu wel erg veel last van heb. Zeker wanneer ik loop is het erg pijnlijk maar ook wanneer ik zit of lig.
    Heb jij enig idee wat dit kan zijn en wat ik hiertegen kan doen? De oefeningen die gisteravond zijn gedaan zijn aerobicsoefeningen en zitoefeningen op een fitnessbal.

Alvast bedankt!

Groetjes Angelique

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi angelique,

De klachten die je beschrijft lijken op zwangerschaps isschias.
    Dit is zeer vervelend en een bezoekje bij de fysiotherapeut is wel een goed idee! Oefeningen zijn wel heel goed in de zwangerschap die mag je ook gerust blijven doen.

Imke

3. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Hartstikke bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een doorverwijzing dus afwachten maar nu... :)

Groetjes Angelique

Deel Deze Pagina