Heej iedereen, Ik verzamel sinds kort geboortekaartjes en probeer dit onder andere via deze site. Dus daarom even een toppic van mij. Hebben jullie thuis nog geboortekaartjes van jullie eigen kindje(s) of misschien van kindjes uit familie- en vriendenkring die jullie niet meer bijhouden. Dan zouden jullie mij daar een heel groot plezier mee kunnen doen. Ik stuur jullie graag mijn adres via een privé-berichtje hier op zp. Groetjes Siske89
Misschien kun je naar de vk praktijk bellen, als ik zie wat voor een mand er bij ons in de praktijk staat met kaartjes....
Dank je wel voor de tip maar ik ben hier in België al gaan vragen en dan zeggen ze dat ze dat niet kunnen geven wegens privacyredenen. Wat ik best ook wel begrijp natuurlijk
Geen probleem! Ik zie trouwens in je banner dat je pas bent bevallen. Proficiat met de geboorte van Job!
Nogmaals bedankt aan de mama's die reeds een geboortekaartje hebben opgestuurd! Ze zijn nog steeds welkom
Hoi, Ik weet niet of je nog geboortekaartjes wil. Ik heb er ook nog wel 1 voor je. PB je adres dan maar, dan stuur ik hem op naar je. Groetjes Carina
Dank je wel aan de mama's die mij reeds contacteerden en mij hun geboortekaartje(s) opstuurden! Ik ben er erg blij mee
Kreeg onlangs weer een envloppe met verschillende geboortekaartjes in de bus. Heel erg bedankt aan die mama!
Na een reis-pauze ben ik hier terug! Bij deze nog effe mijn toppic uppen -> kaartjes zijn nog steeds welkom!
Ik kreeg vrijdag weer een enveloppe met 10 kaartjes in! Maar de profielnaam van die afzender stond er niet bij. En gezien ik ook geen volledige namen hier kan online gooien zeg ik maar even: Bedankt!!!