Jongensnamen 4 letters (3 of 5 mag ook) 2 klanken Vb: Ezra, Noël, Eli I’m so terrible with boys names. Ik wil echt alvast wat leuke ideeën op doen voordat ik het geslacht weet. Niet te engels zoals Tyler, niet te nederlands
Pfoe lastig he?! Hoe heet de rest, mocht je dat willen delen is het misschien makkelijker meedenken? Ik vind je genoemde namen al wel leuk dus ik noem wat dingen die op onze lijstjes stonden of ik wel in hetzelfde rijtje vind passen; Elia(s), Jo(n)ah, Seth, Mias, Lio, Noam, Reza, David, Joas.
Mijn zoon heeft een niet veel voorkomende naam dus ik kan het eventueel privé doen. Zijn trouwens namen met meer letters en 3 lettergrepen leuk! Ik heb een Nio nog wel op mijn lijstje staan. Mijn zoon is ondertussen bijna 7 en bij hem was het al een hele zoektocht. Grr
Ian Evan Rico Rocco Reza Mika Mikai Xavi Yari Dani Loic Lyric Zane Shay Ferry Mylo Gino Nino Livay Roman Brando Misha Vito Benja Renzo Zeno Diaz Enzo
Joël Leon Zion Mika Sami Xavi Ravi Revin Riven Jonne David Robin Rowan Ronan Silvan Julan Olle Terry Guido Marnix Lucas Jari Dani Milo Nilo Dio Vigo/ Viggo Victor kom ik ff zo gauw op.
Een niet te lang lijstje, want ik ben zelf altijd zo overweldigd door lange lijsten Abel Boan Boaz Dani Jari Levi Luka / Luca Milo Nilo Roan Rune Tygo Xavi
Mijn zoontje heeft moeite met de R uitspreken (nu 6 jaar) dus dat liet me wel nadenken over namen, dat ik niet snel een naam zou durven geven met een duidelijke R, zou ik zo lullig vinden als je het zelf niet uitdprrrkt maar misschien zijn dat de hormonen nu haha
Ik vond het juist wel wat schattigs hebben bij die van ons Al is het wel wijs om van tevoren te bedenken of het niet lullig zal zijn als de R een paar jaar lang wordt uitgesproken als de L