Ik vind Mint tof. Stoere naam en persoonlijk vele malen leuker dan Coco. Mint stond ook hoog op mijn lijstje maar man vond het niks. Ook dat je dan twee keer O en twee keer M hebt vind ik leuk. Lily vind ik persoonlijk te gewoontjes naast de namen van je jongens.
Gezien je gebruikersnaam en dat 2 zoons N.ina geheten zouden hebben, zou ik voor die naam gaan Ik vind het ook de leukste!
Iemand uit de wijk is bevallen van een dochtertje LOLA na 2 zonen waarvan 1tje dezelfde naam als 1 van uw zonen. Mss vind je dat ook iets ?
Dat klopt ja, maar N is voor ons echt afgevallen, hoe prachtig we die naam ook vinden. Ik merk dat ik Mint steeds leuker vind. Ergens heel stoer en ook een tikkeltje apart (en dat is O2 ook natuurlijk). Ik weet zeker dat ik er hele aparte reacties op zou krijgen (“dat is toch geen naahaaam”) net zoals bij nr 2 maar dat boeit me niet. Ook ik vind O,O,M&M stiekem wel leuk. Soms is jut en Jul niet erg haha. Ook leuk omdat er maar 14 mnd tussen de 2 jongsten zit, ze een kamer gaan delen en ze zelfs nog een half jaar op dezelfde groep(!) zitten bij de opvang. Het is dus niet ondenkbaar dat ze heel close worden en dan vind ik M en Mint ook wel een schattige combi..
He kakkes dat coco is in gepikt Ik moet bij mint alleen aan smint denken Ik zou dan eerder Mi Nog suggesties met een M Mayra Mayla Milly Maddy Maelyn Mimi
Nee hoor, jut en jul is niet altijd erg. Zoals het geen vormen aanneemt van dat gezin met 12 keer a-e-x-l En qua reacties, er zullen altijd mensen zijn die het niet leuk vinden boeie..
Och jeetje ja dat is wel extreem ja haha. Moet zeggen, elke keer als die collega het over C heeft, dan roept dat elke keer weer bij mij een beetje meer irritatie op. En ik snap het ergens niet. Waarom irritatie als ik dacht dat het dé naam v ons was? Kan het niet helemaal plaatsen. Misschien vind ik het ergens ook wel helemaal niet zo erg dan. En was het niet onze naam. Wel ik dacht dus dat het wel zo was. Ik vind M gewoon elke dag leuker worden. Feitelijk gaat dat precies nu zo als toen bij mini O. Die werd ook met de dag leuker. Dat heb ik nu dus ook!