Denk ik ook aan hoor, maar vind ik verre van een beroerde associatie. Ik hou wel van natuurnamen Onder andere Linde (boom), Amber (boom) en Jade (edelsteen) vind ik prachtig. Zelf geef ik liever een naam met zó’n associatie, dan een naam met een negatieve associatie/ betekenis.
Mint groen ja, op zich wel idd. Maar geen vervelende associatie . Minte met een e erachter vind ik dan echt weer helemaal niets.
Mint is leuk al wordt het in mijn hoofd Mientje. Of Smintje. Eindelijk vind ik het geen naam. Maar, iets met smaken.
Ik vind Mint ook erg leuk! Heeft iets bijzonders! En ik hou eigenlijk helemaal niet van bijzondere namen.. maar deze naam blijft positief hangen bij me! vind hem ook leuker dan Coco!
De naam Mint is denk ik meer in opkomst omdat de dochter van Romee Strijd (model) zo heet. Ik heb wel eerder de naam Minthe en Menthe gehoord.
Ja dat las ik idd ook toen ik de naam ging opzoeken. Ik had dat ooit wel ergens gelezen geloof ik, maar was ik alweer vergeten. Snap overigens wel de opmerking van sommigen dat ze twijfelen of ze het wel een naam vinden. Ik weet ook niet meer precies hoe ik er een tijd geleden op kwam. Ik geloof dat ik 'm ooit hoorde in België. Of in elk geval iets wat erop leek en vooral de klank sprak me toen aan.
Mint Lily Luna (man doet dwars) Nina stond natuurlijk hoog maar vinden we beiden niet leuk ‘genoeg’ meer - icm de rest Coco (lijkt af te vallen) Ziva (wil man echt niet) Chloe ook nog steeds leuk
Als Coco je eerste en overtuigende keuze was zou ik dat zeker niet laten beïnvloeden door de naamkeuze van je collega. Als je er echt een goed gevoel bij hebt, zou ik de naam wel aanhouden. Coco Filippa - Coco Félipa vind ik mooie combinaties!