Hallo, Wij zoeken nog een tweede naam bij Amber. Zouden jullie ons kunnen helpen? Wij hadden al combinaties als: Amber I.sabella en Amber M.adelynn (puntjes even geplaatst tegen het googlen ) Verder zijn andere combinaties van harte welkom, want bij geen van de combi's hebben we tot nu toe een 'yes-gevoel'. Alvast bedankt!
Ik ken een meisje en zei heet anne- f.leur , en die vind ik ook heel mooi .. Ik zal eens gaan nadenken bij amber ... Succes !
Amber Marit staat inderdaad ook leuk bij elkaar. Ik heb zelf nu net ook een nieuwe combi bedacht, even kijken of manlief daar ook voor te porren is.. Ieder geval bedankt voor de suggesties tot nu toe!
Amber Roosmarijn. Deze naam had ik mooi gevonden voor onze dochter (maar helaas past Amber niet mooi bij de achternaam).
Leuke naam! Ennuh Amber en Marit stonden bij ons alletwee op het top5 lijstje, dus leuk dat ze bij elkaar passen Maareh... als 2e naam vind ik een langere naam mooier eerlijk gezegd. Dus als je vrije keus hebt (geen vernoeming ofzo) zou ik eerder kiezen voor bijvoorbeeld Amber Liselot(te) ofzo.
Amber I.sabella en Amber S.ophie vind ik ook wel mooi! Andere ideeën: Amber R.osalie Amber N.icolette Amber P.aulina Amber C.hristina Amber E.smeralda
Amber staat voor zonlicht... Is een warmklinkende naam... Ik zou dan zelf voor iets gaan wat ook een warme klank heeft... en idd zoals ook al eerder gezegd een naam met 3 lettergrepen... 1 of 2 kapt zo af... Juist omdat Amber op een klinker eindigt en niet op een medeklinker... een medeklinker heeft nl. een open klank... "bekt" wat makkelijker zeg maar Als je dan de tweede naam met een medeklinker eindigt is de uitspraak ook wat mooier vindt ik persoonlijk.. Amber R.omany Amber R.omana Amber S.amantha Amber V.ictoria Om wat voorbeeldjes te geven... Zelf heb ik een dochter met de eerste naam en voor safe is het maar bij 1 naam gebleven
aahh leuk! Wat een hoop reacties! We hebben een naam gevonden die erg mooi bij onze achternaam past! Dus we zijn er uit! Heel erg bedankt voor alle suggesties.
Dames ik sanp de puntjes tegen het googlen niet? Als je die naam wilt googlen dan doe je toch knippen plakken en haalt puntje weg of ben ik nou zo blond?
hihi. Nee de bedoeling was, dat als ik mn meisje bijv. amber isabella zou noemen (wat het nu dus toch niet wordt) en je deze naam dan intikt op google, je vervolgens dus níet op deze pagina terecht komt. Gewoon om de anonimiteit een beetje te behouden.. ach ja, of het echt wat uitmaakt..
Hihi, zie dit topic nu pas. Ondanks dat je al een naam uitgekozen hebt, wil ik toch nog graag mijn suggestie doen. Als Ruben een meisje was geweest had hij Amber E.smee geheten, klinkt ook lekker!
Ooooh ben toch wel heel benieuwd wat het nu is geworden! Laat je het wel even weten als je bevallen bent? O