Hallo..... wie kan ons helpen ? wij zijn zwanger van ons 2de kindje en nu dus aan het zoeken naar een mooie naam! Het moet natuurlijk ook wel weer passen bij de naam van ons zoontje! hij heet Joey. Alleen meisjes namen want jongens naam zijn we al uit Hadden de vorige keer ook alleen moeite met meisjes naam hihi dus hopelijk hebben jullie leuke namen Deze staan al op ons lijstje maar twijfelen we nog over of zijn het net niet... Maar dan hebben jullie vest een idee van waar we van houden Chanell Didi Delana Priscilla Sylvana Mijn overleden moeder heet thea.... We hebben al geprobeerd of we daar iets leuks mee konden maar nog niet gelukt! Houden niet van ouderwetse namen maar dat was denk ik al duidelijk alvast bedankt! Liefs
Een vriendin van mij heeft drie kids: Joey, Matthew en Daisy Ik geloof alleen dat dat niet de combi is waar jij naar zoekt..? Uit jouw lijstje vind ik Chanell (Chanel, Charel, ...) en Didi het leukst bij Joey, weet niet precies waarom, vermoed omdat die ook twee lettergrepen hebben...... Suggesties van mij: Mila / Myla Jessy Jaedee (djeejdie) (Jaedee heeft mijn voorkeur ) Succes! Liefs Esther
Ja, Jaedee kun je er bij doen! Geschreven als Jaydee ook nog mogelijk. Maar ik vind Daisy ook wel leuk bij Joey eigenlijk. En Kelly, Isis, Chedella (ook een kindje van een juli-mama! ), Dana.. En met Thea kun je toch ook wel iets maken? Bv: Nathea (Na-thie-ja) Theana
ik houd heel erg van aparte namen... Maar ze moeten wel uitspreekbaar zijn nu is dat voor mij en mijn man geen probleem... Maar bijv. opa zegt joey al verkeerd Die zegt in plaats van djowie jowie En dat vind ik wel jammer.... dus we willen daar wel proberen rekening mee te houden... Nathea en theana vind ik niet zo maar wie weet komt er nog iets moois voorbij met mijn moeders naam erin of iets wat erop lijkt Jaydee / jaedee vind mijn man niet mooi want die had ik ook op ons lijstje Bedankt....
Jaylee/Jayley/Jaelee? Enne, de namen van onze kids worden ook zelfs door de familie nog verkeerd uitgesproken hoor........... Kan me er niet druk meer om maken hahaha nog even en de kids gaan ze zelf verbeteren dat wordt lachen! Liefs
Daisy vind ik inderdaad ook een leuke naam! Namen die zijn afgeleid van Thea: Theresa Thera Althea Teala Teanna Teanne/ Theanne Thalisa Thalina Teya Theia
Uit het rijtje Thea-namen vind ik Thalina wel mooi. En verder bedacht ik nog Shelli en Ashley. Past ook bij Joey vind ik.
Snap het niet zo die eerste zin ? Kaylee vind ik een hele mooie naam... Helaas vind manlief hem iets minder...
Ach, gewoon niks van aan te trekken hoor meiden Joey en Kaylee? (ken ik ook iemand die Joey en Kaylee heten)
Thea Thirza Thamar Thara Tessa Je zou ook kunnen kiezen voor een tweede naam waarin je je moeder vernoemd... Dat hoeft dan niet persé een naam te zijn die je ook echt heeel mooi vindt... maar waarvan je meer het hernoemen van je moeder juist heeeeel mooi vindt... Je zou dan bijvoorbeeld gewoon "Thea" kunnen nemen [/b]Jullie lijstje..[/b]: Chanell Didi Delana Priscilla Sylvana Mijn volgorde van wat ik dan het mooist vindt en het best bij Joey vindt passen: 1. Chanell 2. Sylvana 3. Delana 4. Didi 5. Priscilla
ppff ja we zijn er nog steeds niet uit hoor! Vind een meiden nama veel moeilijker dan een jongens naam... Van ons lijstje zijn er inmiddels een paar geschrapt en een paar nieuwe bij gekomen! Dit is onze lijst nu : Didi Priscilla Daisy Delana Lijkt me nog steeds ook erg leuk een naam te hebben die begint met de letter T ( begin letter van de naam van mijn moeder Thea) Maar daar hebben we nog helemaal niks in gevonden
Wat vindt je dan van Thelana Thylena Thylvana ? Dan zit Thea er wel in... Begint met een Th... en is gebaseerd op de namen die je leuk vindt... Daisy zou ik persoonlijk niet kiezen omdat ze hier in deze streek in ieder geval een raar vrouwpersoon: mal Daisy noemen..!
Vind op zich Thelana wel leuk maar wel heel erg wennen! Maarrrrr ja er komt een maar Ik vind met zo'n naam Joey zo gewoontjes... Dan heb je een gewone naam en een apartere naam. Zou ik zelf nooit niet echt voor kiezen. Zal de naam eens tegen mijn man zeggen kijken wat die ervan vind maar ben bang dat die het niet wordt want mijn man gaat liever voor de iets gewonere namen snap ie.... Vond het al heel wat dat hij Delana wel mooi vond
vind deze namen trouwens ook wel mooi maar heb die nog niet met mijn man door genomen dus weet niet wat die vind... Marsha Delinda ( van serie las vegas , daar heb ik hem van ) Nessy
Misschien dat hij dan eerder iets in de opties ziet die ik eerder gaf? Ik vind bij Joey Thirza wel heel leuk moet ik zeggen... maar ja... das mijn smaak he Of Thes... Ook heel mooi bij Joey en heel gewoon eigenlijk... Wel heel veel lijkend op Thea...