Hallo, wie weet een leuke 2 naam, We komen niet verder dan Bram. Wat staat er mooi bij? Groetjes stierin
Misschien vernoemen naar iemand uit je familie? Wij hebben als 2e naam voor ons meisje Sabina, dat is de 2e naam van mijn schoonmoeder. Voor een jongen hadden we als 2e naam Joey. Zo heet mijn broertje.
onze oudste zoon heet ook Bram, wilde ook geen vernoeming, het is bij alleen Bram gebleven. Tweede zoon heet Teun, ook alleen Teun.
Ik zou er iets langers bij doen zoals: Bram Sebastiaan Bram Olivier Bram Nathaniël Bram Alexander Bram Christian/ Christiaan Bram Julian / Julius
Waarom wil je een tweede naam als je niet wil vernoemen? Wat heeft die 2e naam dan voor betekenis? Ik zou het dan gewoon bij Bram houden!
Bram en Timo Bram en Jelle Bram en Tim Bram en Rik Bram en Daan Bram en Teun Bram en Simon Bram en Storm Bram en Rune Bram en Jules
waarom moet de twee naam altijd een venoeming zijn. onze zoon heeft ook een tweede naam omdat ik dat gewoon erg mooi vind,
Bedankt dames Van ons hoeft het vernoemen niet zo maar onze dochter heeft ook 2 namen,vandaar dat we dat nu weer willen. Er staan wel leuke suggesties tussen,bedankt! Groetjes Stierin
Precies! Wij willen absoluut niet vernoemen, maar een 2e naam is gewoon mooi. En lijkt net iets chiquer. Of hoe je dat ook schrijft!