Nog circa 4 weekjes te gaan en we zijn er nog niet uit.. - Brian - Mason - Quinn - Vince - Jace Welke naam heeft jullie voorkeur?
Hm, ik vind ze allemaal echt niet leuk. Als ik moest kiezen zou ik voor Mason gaan denk ik, voor mij de naam met de minste vooroordelen.
Vince de rest niet mijn smaak. Quinn vind ik niet leuk omdat het op het kinderwagen merk Quinny lijkt.
Vince. Heel mooi! Quinn vind ik ook wel leuk. Mason en Jace zijn niet mijn smaak. Brian ook wel leuk, maar een beetje geweest.
Ik vind Mason de mooiste naam, maar denk daarbij wel aan een donker kindje. Bij een blank kindje vind ik het minder mooi en zou ik (uit de genoemde namen) gaan voor Vince.
Brian vind ik leuk! Wordt tegenwoordig niet heel veel meer gegeven volgens mij, maar kan nog prima. En een van m'n beste vrienden heet zo, dus heb er ook een positieve associatie bij. Mason en Quinn vind ik niet zo. Quinn vind ik ook niet passen bij een volwassen man. Kan me daar alleen een schattig jongetje bij voorstellen. Vince en Jace vind ik ok. Beide stoer, en dat vind ik er leuk aan.