Jongensnaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door DragonBerry, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Pff wat is het toch lastig om een naam te vinden voor een jongen....
    Mijn vriend blijft toch steeds bij Brandon, mij lijkt dit alleen niet handig en praktisch (ik heet Brenda...)
    Maar ik krijg het niet uit zijn hoofd!
    Ik vind het overigens wel een hele leuke naam, maar vraag me af of het wel zo handig is... bijv. met afkorten, hoor mijn vriend over een paar jaar al roepen: Bren, kom eens! Wie bedoelt hij dan...?
    Wat vinden jullie hiervan?

2. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig.. persoonlijk zou ik er niet voor kiezen omdat het idd niet handig is.
    Wil je nog meer namen opties?

Mijn favorieten zijn: Jack, Luca, Evan/Ivan, Reave, Just, Dex, Jari, Sem, Lloyd

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Niemand verder???

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    aan de ene kant is het inderdaad niet hellemaal handig , maar aan de andere kant als het voor jullie de naam is zou ik het gewoon doen.
    en mischien een tweede naam doen zodat je andere initialen hebt , zo weet je ook voor wie de post is ;) als hij wat groter is !

5. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Initialen zullen toch wel anders blijven, omdat de beeb de naam van mijn vriend krijgt en wij niet van plan zijn om te trouwen...
    Het is echt lastig om een naam voor een jongen te vinden! Als het nu een meisje is dan zijn we eruit.... Maar dat weten we in september pas...

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik vind t wel kunnen...Brandon. Andere optie misschien Bradley..dan haal je de N eruit..

7. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Mijn vriend wil Bradley niet... omdat we al een neefje jeffrey en nichtje kelly hebben.....
    Kerels zijn echt lastig!

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Dan zou ik voor Brandon gaan...(mijn man noemt me meenstal mama als de kids erbij zijn..denk dat dat vaak gebeurd zodat je kind niet je naam gaat gebruiken)

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Als jullie allebei de naam mooi vinden zou ik ervoor gaan. Afkorten gebeurt bij ons thuis bijna nooit heb daar persoonlijk zo'n hekel aan. :)

10. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hey meis hele mooi naam btw.. (hou me mond) hihihi
    ik zou als jullie die naam allebij mooi vinden doen.. en later hoor je als je vent roep bren wel aan de stem of het voor jou of voor de kleine is bedoelt...

ik zou er wel nog iets achter plakken ivm de post... wij hebben 2 j. ooster.... en das niet zo handig... en nu voor een meisje hebben we weer een j alleen hebben we er sue achter geplak..

11. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Bij ons is het S.V. Me vriend ik B.W en kleine zou dan B.V zijn dus daar ligt het probleem niet, trouwen doen we toch niet.....

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik moets ineens aan Bryan denken...

13. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Een collega van mij heeft al een Brian en ik zou zelf zo geheten hebben als ik een jongen was.... En die naam heeft me vriend ook al geopperd.. hahahha

Deel Deze Pagina