We zijn er nu al (!) over uit dat we Jasmijn een hele mooie naam vinden bij Sophie, nu nog een 2e naam die het helemaal afmaakt! Wie heeft er mooie ideeen?
vernoemen is niet echt ons ding... onze eerste is ook niet vernoemd, vind het zelf wel mooi als de twee namen echt een mooi geheel vormen. Amber vind ik ook mooi maar mijn man weer niet... hij had Jasmij Madelief maar dat vind ik wel een hele bos bloemen meteen en Emma en Mila vind ik prachtige namen maar ook die komen niet door de commissie...
Lastig, daarom hebben wij het omgedraaid Zou zeggen een korte naam, maar als ik Jasmijn Madelief hoor vind ik het wel weer mooi. Al snap ik wel dat je dat wel erg flowerachtig vind Dit vind ik mooi Jasmijn Elise Jasmijn Rosalie Jasmijn Tessa
Jasmijn Felicia Jasmijn Maria Jasmijn Alicia Jasmijn Liselore Jasmijn Michelle Jasmijn Fleur Jasmijn Eloïse Jasmijn Olivia Jasmijn Merle Jasmijn Leonore Jasmijn Eleonore Jasmijn Valerie Jasmijn Suzanne Jasmijn Isa Jasmijn Isabella Jasmijn Isabelle Jasmijn Charlotte Jasmijn Sara(h) Jasmijn Flora Jasmijn Ariane Jasmijn Florentine Jasmijn Rosa Jasmijn Adinde Jasmijn Madel(e)ine Jasmijn Thirza Jasmijn Tosca Jasmijn Valentien Jasmijn Ella Jasmijn Emilia
zitten een paar hele mooie tussen! Vind zelf Olivia en Esmée het leukst, Elize is de tweede naam van ons meisje dus die is al vergeven Mijn man is het er alleen nog niet helemaal mee eens...