Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, alhoewel, ik lees al een tijdje met vanalles mee , maar nu heb ik echt hulp nodig. We komen niet uit de jongensnaam! Onze eerste zoon heet Morris en daar zijn we tot op de dag van vandaag heel blij mee. Er zijn al ontzettend veel namen de revue gepasseerd, uiteraard zit er best wel wat tussen, maar bij geen enkele naam heb ik echt het gevoel dat het goed zit. Hopelijk hebben jullie inspiratie? BEDANKT!
Ik zoek ook een jongensnaam zie topic 'welke jongensnaam past erbij' misschien kun je daar nog inspiratie opdoen? Moeilijk he?! Pff!! Wij komen er ook niet uit!
Arlen, Arlo Austin Brenn Bryce Caden / Kaden / Cayden / Kayden Carran Chas / Chaz Conor / Connor Crispin Dane Darrell / Darryl Darren, Darian Dave Dax Denver Devin, Davin Dex, Dexter Donovan Dorian Duane / Dwayne Dylan Eben Eldon Elliott Elvin, Elwin Emil Evan Evander Ezra Farran, Faron, Ferran, Ferron Fender Finley Finnian Floyd Flynn Glen / Glenn Harlow Harper Hayden Hiram / Hyram Holden Hoyt Hugo Iggy Isaac Isaiah, Isiah Ivan Ivor Jackson / Jaxson / Jaxon Jake James Jared / Jarod Jaron Jason Jasper Jonah Jordan Josh, Joshua Josiah Jules Julian Justin Keaton Keegan / Kegan Kian Kieran / Kiran Kyle, Lyle Landon Layton, Leyton Len / Lenn Lennon, Lennox Levi Liam Lloyd Logan Lowell Lucian Luke Lyall Lyndon Nash Nevan, Nevin Nevil / Neville Nilan Niles Niven, Nivan Noah, Noam Noel, Nowell Nolan Odell Oliver Oscar Otis Owen Paxton Philander Philip Pip Porter Quin / Quinn, Quint, Quinten Quincy Ralf / Ralph Raven Rex, Lex Roan / Rowan Robin Royce Rylan Sam, Samuel Scott Sidney Silas Silver Silvester Skyler, Sky Stan, Sten Storm Taylor Thom / Tom Tim, Timothy Tobin Trevor Trey, Troy Tristan Vance, Vince Victor Warren Wes, Wesley, Westley, Weston William Wilson Xander Yorick Zeph
Morris & Mees Morris & Julian Morris & Tobian Morris & Samuel Morris & Pepijn Morris & Quinten Morris & Valentijn
Wow, wat een hoop opties al. Bedankt daarvoor! Er zitten al namen bij die ook op m'n lijstje staan maar ik heb het gevoel dat dè naam er nog niet bij zit. (Net of ik dan een teken moet krijgen ofzo haha) We hebben een Engelse achternaam dus daar moet het bij passen. Maar het liefst een naam die je ook gewoon op z'n Nederlands kunt uitspreken. Zoals Morris dus. We willen het liefst een naam die niet te vaak voor komt, origineel, maar ook weer niet tè. Het nadeel is denk ik dat we te veel leuk vinden. Van Kick tot Pepijn van Ziggy tot Miller, heel uiteenlopend van kak/hockey tot Engels/Amerikaans (als jullie begrijpen wat ik bedoel) Alle suggesties zijn nog welkom!!
Ik probeer nog eens iets : Fender Palmer Cody Odin Kellen Indy Oscar Dorian Jarvis Bohan Nordin Sidney Arlon Sonny Merlow Huxley Darvin Tinder
Morris en Thomas. Kan je alle kanten mee op, in veel Europese landen (en in het Engels) is deze naam gebruikt. De naam is niet specifiek hockey/gewoon/aso. En het is een tijdloze naam. Ik ken mannen van 50 met deze naam maar ook een jongen van 2 Succes!