Goedemorgen dames, Wij zoeken een leuke 2e naam bij Levi! Iemand suggesties? De 2e naam mag niet met een J beginnen Voor de rest is alles welkom Bedankt ♀️
Levi Matthias Levi Merlijn Levi Pepijn Levi Liam Levi Ruben Levi Thiago Levi Christiaan Levi Ezra Levi Thomas Levi Melle
Ik dacht aan Levi Julian maar dat kan dus niet Misschien is dit wat; Levi Samuel Levi Olivier Levi Mattias Levi Gideon Levi Leander Levi Daniël Levi Quinten Levi Tobias Levi Benjamin Levi Nicolas
Haha nee liever niet, anders hebben we 2 x L.J in ons gezin. Dat lijkt mij met post niet echt handig Ik had zelf Levi Mason, dit vind ik ook wel mooi klinken
Levi Owen Levi Yannick Levi Fabian Levi Olivier Levi Iskander Levi Samuel Levi Killian Levi Gabriel Levi Gideon Levi Marnix Levi Morrison Levi Yvar Levi Daniel Levi Manuel Levi Mattias Levi Nathaniel Levi Caspian Levi Sebastiaan Levi Tristan Levi Leander
Heb je niet iemand die je erin wil vernoemen? Of een gedeelte? Is dit je eerste kindje? Zou voor een mooie vernoeming gaan of in een wat hippere variant.
Dacht direct aan Samuel. ♡ Mijn 2e zoon heeft Benjamin als 2e naam, ook mooi erachter! Anders, Levi.. Ruben* Marnix Amon Victor Sasha* Simon* Nathan Filemon Die met een * vind ik het mooist naast Samuel en Benjamin