Mijn vriend en ik zijn nog bezig om zwanger te worden maar we hebben het al over namen (vooral ik eigenlijk). Bijna op geen een naam reageert hij echt van ja! En laatst kwam ik uit mijn werk toen zei ik Tony! Toen zei hij jaaaaa! Ik ben echt een flap uit en kan niks voor me houden, dus ik zat met mijn moeder in de auto en ik zei die naam. Toen begon ze toch te lachen...... Tony Macaroni!! HAHAHAHA!!! Later met mijn vriend erbij draaide ze wel een beetje bij, mijn vriend blijft volhouden dat hij het een leuke naam vind maar mijn mening is wel een beetje veranderd door de reactie van mijn moeder.... Ik zie het als een stoere leuke naam voor een jongen maar ik weet niet hoe andere het zien... Ik wil niet dat mijn kind uitgelachen wordt....
Ik vind het een tokkie naam, sorry. Misschien ook omdat ik een oudere ordinaire man ken die zo heet. Nee ik zou verder zoeken
In mijn omgeving zal gezegd worden dat het een aso-naam is. Maar ik persoonlijk vind het wel een leuke naam, hoewel ik het eerder als Toni zou schrijven. Houd niet zo van y in namen.
Ik ben hier in een minderheid merk ik, maar ik vind het geen asonaam. Ik moet er wel bij denken aan Tony's Chocolonely, maar dat is een fairtrademerk dus best een positieve associatie. Toni met een i op het eind vind ik voor meisjes. Denk aan actrice Toni Collette. Een mogelijke variant is Toby, misschien vind je dat leuk? Of Tobias met als afkorting/roepnaam Toby. Ik moet altijd wel een beetje denken aan Mega Toby, maar dat heeft ook wel wat toch.
Hoi hoi Ik dacht ook gelijk aan tony macaroni Maar eigelijk zal nooit iedereen het me je eens of oneens zijn hier heeft een andere kijjop de naam nstuurlijk us het wel leuk om meningen te vrageb doe ik zelf ook. Maar als jij en je vriend er een beide een echte JA gevoel bij hebben zal ik er voor gaan woed dan mmoeilijk om een andere naam te verzinnen.
Zie er zon asociale italiaans type bij zoals je bij Jersey shore zag. Sorry, niet echt positief maar ik vind het niet mooi. Anthony al iets beter....