Ik ben nog maar pril zwanger, maar qua namen wil ik altijd zsm duidelijk hebben welke een kans maken. het geslacht blijft een verrassing dus voor beide hebben wij een naam nodig. namen die wij nu op ons lijstje hebben zijn; Elin Zoë Jonas Boaz Roan Verder komen we momenteel niet dus suggesties zijn welkom. Niet beginnend met een K, C, N of L. Het liefst op de 2e plek een O of en I maar is geen pre. Bij Elin is dat niet het geval maar die vinden we wel mooi En passend bij *namen verwijder ik straks weer* Bekijk bijlage 675051
Voor een meisje: Suze Rosa Philou jongen; Silas Elias Amos prachtige namen hebben je kinderen! En je suggesties zijn ook leuk. Helemaal mijn smaak
Ik vind Elin wat minder passen vanwege de naam van oudste zus, dat alle letters van Elin daar in voorkomen, op dezelfde volgorde. Alleen 1 letter ervoor en 1 erna. Zoë vind ik echt superleuk en je jongensnamen vind ik alle drie leuk. Met als 2e letter een O of I: Boris, Gideon, Hidde, Morris, Robin, Silas, Silvan, Simon Zonder: Armin, Aron, David, Fedde, Ferre, Jaron, Julian, Jurre, Maxim, Oscar, Otis, Pepijn, Quinten, Sebas, Tristan, Wessel Met als 2e letter een O of I: Bodil, Milou, Minou, Minte, Mirle, Mirre, Robin, Romée, Rosa, Rosie, Sifra, Silke, Sofie, Tirza, Vieve, Violet, Zonder: Anaïs, Babet, Daphne, Edith, Flore, Iris, Jalou, Jasmijn, Merel, Stella, Tessa,
Kcnl Sanne Jasmijn Fleur Sofie Jolie(n)(e) Mika Ruben Simon Julius Milan Thomas Vince Tobias Tygo Robin
Mias Milas Milan Milo Tias Soren Linus Loic Kobe Jorg Vigo Nilay Joel Yoah Joas Dion Silvan Hidde Mika Mikai Fintan Vince Morgan Silvijn Givan Aiden Sidney Boyd Joel Moise Joya Gioya Moira Joelle Jolie Tirza Bodil Bodee Vida Mila Jinthe Vienn Solenn Sibel Aimee Fiore Dionne SOLVEIJ Ziva Sifra Sophia Milena Zola Zoila Zosha Jolie Romee Romy Miley Mikky Joelle Jill Zoe Solane Maelys Muriel Felou Mayra Avery Elodie Alizee Scarlett Emily Daisy Isolde Jaclynn Ryan Quinten Tristan Ezra Benja Duncan Iven
Ik dacht dat Fien je all-time-favorite was, maar die staat er niet tussen? Of was er een reden dat die naam niet kon?