Hoi ik wil jullie vragen om mee te denken. Zoveel tijd heb ik niet meer. Voor een jongensnaam zijn er er zo goed als bijna uit. Tussen Sydney, Tiago en Kyan gaat het waarschijnlijk Tiago (tiejago op z'n nederlands) worden. Nu wil ik graag 2 namen voor ons kindje. Ik zou uit de andere 'afvallers' kunnen kiezen, maar misschien hebben jullie veel betere ideeën of suggesties voor onze 2e naam. Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs Gupsie
Tiago Javier Tiago Feliz Tiago Marcos Tiago Filipe Tiago Mateus Tiago Vicor Tiago Vitor Tiago Frederico Tiago Xanti Tiago Kean Tiago Fernando Tiago Vincent(e) Tiago Matias Tiago Luís
Bedankt voor je reactie Kovu. Nog iemand meer suggesties. Enne wat vinden jullie eigenlijk van de naam? Groetjes Gupsie
Tiago Dion vind ik leuk klinken. En Tiago vind ik heel apart, maar wel heel leuk. Weer eens wat anders als Tygo
Ik vind het een mooie naam maar zou het wel als TiejaGo met een Spaanse G uitspreken. Weet zo snel niet hoe ik dat fonetisch moet schrijven
Bedankt meiden, het is wel de bedoeling om Tiago met een harde G uit te spreken op z'n Hollands (of op z'n Haags in ons geval). [FONT="]Tiago is een Portugese jongensnaam. De betekenis van de naam is `bezetter, vertegenwoordiger`.[/FONT] maar dit er zijde.... Groetjes Gupsie
Vince is wel leuk en Quinn(ten) stond in het begin op mijn lijstje. Helaas niet op de van man lief... Hij zegt dan doen we toch 1 naam? Ik wil er dus per se 2. Maak het me zelf dus niet makkelijk. Hij had wel wat met Ryan maar daar ben ik niet weg van. Ik wilde dan Kyan... de strijd is wat mij betreft nog niet gestreden. Ben er nog niet definitief uit, zijn dit de zwangerschapshormonen die mij zo besluiteloos maken