We weten inmiddels wat het wordt, maar i.v.m. meelezers schrijf ik het niet op. Wel wil ik vragen of jullie a.u.b. mee willen denken. We zoeken een naam (jongen en/of meisje) die goed bij Guido en Ferron past. De namen van de jongens zijn beide van Franse afkomst, maar goed nederlands uit te spreken. We houden niet van populaire namen en engelse namen. We hebben een aantal namen in gedachten, maar ben even benieuwd waar jullie mee komen...een keer wat anders dan een poll
Wow, wat heeft jouw tweede zoon een prachtige naam! Namen die passen en leuk zijn: Didier Ruben Florian Maxim Thomas Meisjesnamen: Julie Juliet Amelie Babette Rosalie Pippa Lois (met puntjes, kan ze niet vinden) Geweldig stoer in combi met je jongens) Manouk Nicole Isabelle Isabeau Féline Elize Janoux Nina
Hugo Mathis Morris Loic Javan Mauro Matteo Kiran Roman Merlin Caspar/Gaspard Alec Melchior Midas Vadim Tybalt Tiber Livio Calix Tanguy
Bedankt voor het meedenken zover. Valt me wel op dat de laatste twee alleen maar met jongensnamen komen, terwijl het misschien wel een meisje is. Laat nog even niets los over wat ik vindt van de door jullie genoemde namen, anders val ik door de mand Hoop dat er nog wat namen bijkomen, want ben erg benieuwd. Binnenkort zal ik aangeven welke namen we leuk vinden en zal er wellicht een poll uitkomen Alvast bedankt voor de gegeven reacties en hoop dat er nog meer namen voorbij zullen komen. Liefs, Anna
Meidennamen: Ophelie Merle Nova Noelle Lilith Merith Merrin Juno Zelie Fauve Flavie Estée Alix Alice Axelle Florine Flore Berber Cleo Estelle Chloé Sacha Hebe Arle Ava Lena Leda Elvire Clementine Margot Justine Morgane Arwen Nog een paar voor een jongen Cesar Rodin Ronin Nolan Odin Lander Marnix
Bedankt quint1! Er zitten echt hele leuke en mooie namen bij! Schud je die zo uit je mouw of haal je die ergens vandaan
Graag gedaan. Ik hou van aparte namen en al helemaal van franse namen. Ik kijk ook af en toe mee op een frans forum. Veel van door mij genoemde meidennamen stonden ook op mijn lijst voor een meisje.
Dan ben ik wel benieuwd hoe jou jongens heten? Als je het hier niet neer wil zetten kan ik dat begrijpen hoor, je mag anders ook pb'en. Heb je ook een link van dat forum?
Maar natuurlijk, dit is de site: Meilleurs Prenoms . com - le site des prenoms pour dcouvrir ou mieux connatre un prenom en dit is het forum: Forum de Meilleurs Prenoms .com= Je moet wel Frans kunnen lezen Ik pb je de namen van de kinderen. Ik heb "pech" dat mijn man niet zo van aparte namen houdt en dat wij ook rekening moesten houden met mijn familie. Onze oudste heeft een hele gangbare Franse naam. De naam van de jongste is wel wat aparter.