2e naam bij..?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Nina Sanders, 11 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oke ik verder ook niet hoor :). En dankje. Zal voor een jongen wel een uitdaging worden. Bij nr 3 vonden we al dat we de leukste namen hadden vergeven :roflmao:

Novi vindt dit leuk.
  2. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Prachtige naam Coco!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ik snap je dat wel weer @Nina Sanders ! ik heb 2 zoontjes + zoontje van mijn vriend... echt een mannenhuishouding nu! Nu ik weer zwanger ben voelt een jochie vertrouwd en dichtbij, maar een meisje als heel bijzonder! zou het daarom ook heeeel speciaal vinden om nu een meid te krijgen! Maar stel een jochie dan natuurlijk net zo veel liefde (logisch).. Succes met het vinden van de naam! Ik kijk zelf ook rond maar zodra we het geslacht weten ga ik meer gericht zoeken haha..

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Coco Miné vind ik inderdaad ook erg leuk :)!

Wat zijn de namen van je andere kinderen ook al weer? (Heb ze ooit wel voorbij zien komen). Ben benieuwd naar de eerste en tweede namen, als je die wil delen.

Ik kan me ook herinneren dat je Domien al erg lang leuk vindt, toch? Wat maakt dat je nu twijfelt om deze naam te geven als het een jongen is?

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik doe je even een PB. Ik twijfel niet, maar man doet dwars ;)
    Ik ben nog steeds fan van de naam D.omien

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    We hebben overigens wel een mogelijke combinatie. Mijn man vindt Marcus prachtig (ik ook, staat al jaren ook op de lijst) maar vindt Domien ook nog steeds leuk. Al kan hij maar moeilijk die definitieve keuze maken. Ik heb Marcus Dominique geopperd met als roepnaam Domien. Dan hebben we beiden onze voorkeuren verwerkt. We vinden beiden de langere versie als 2e naam wel mooier (andere jongens hebben ook langere 2e namen). Hij zei dat hij daar wel aan kon wennen. Nu klinkt dat wel heel Bijbels (naam van de derde overigens ook). Puur toeval wel.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  7. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Dankjewel voor je PB. Ik snap helemaal dat je de combinatie Marcus Dominique prachtig vindt bij de andere jongens. Marcus vind ik persoonlijk ook een heel mooie roepnaam. Dat het zo bijbels klinkt zou ik loslaten hoor. Zijn jullie gelovig? Hebreeuwse en bijbelse namen zijn vaak wel erg mooi naar mijn mening.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dankje. Nee hoor, niet gelovig..

9. Eli05

Eli05 Niet meer actief

Vind het ook een heel mooie combinatie. Op mij komt het helemaal niet Bijbels over. Enkel stijlvol. Dus dat kan enkel een compliment zijn ;)

Bovendien vind ik het een leuke bonus dat je kindjes (indien 4 jongens) de combo O O M M hebben.

Nina Sanders en Neuzeke vinden dit leuk.
  10. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    @Nina Sanders ik snap je echt volledig. Ik heb een enorme wens voor een jongen, na 4 meiden. Mijn man is er al helemaal van overtuigd dat we weer een meisje gaan krijgen en ik denk ook dat die kans wel heel groot, maar ik blijf hopen.
    Zal ik het jammer vinden als het weer een meisje is? Jazeker.
    Zal ik teleurgesteld zijn? Absoluut niet.

Gelukkig hebben wij qua meisjesnamen nog wel opties:roflmao:

Ik vind Domien trouwens een leuke naam.

1986Lynn en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina