Ben erg benieuwd of je al aanvullingen hebt op je lijstje en natuurlijk of de voorkeur nog steeds Bo als eerste naam is alleen nieuwsgierig ivm meedenken
Misschien is dit nog een optie Beau-Ann, vind ik echt zo mooi ! En stiekem iets mooier staan dan Bo Ann. En als Bo als 2e naam kan dan Isa Bo klinkt erg lief.
Bo is zó'n leuke naam! Helaas vond mijn man het niet zo'n leuke naam. Maar wij hebben nu Manou als eerste naam, misschien is Manou leuk als 2e naam bij jullie? Bo Manou
Haha! We zijn er nog steeds niet uit! Het is zo lastig. We vinden Bo nog steeds erg leuk. Lekker kort en dus stoer! Emma Bo en Mare Bo (of Mare Beau) ook nog steeds een optie. Of gewoon alleen Bo. In dat geval blijft het gewoon bij één naam. Ik blijf veel combi's leuker vinden met Bo als tweede naam namelijk. Bo Ann in NL vind ik wel erg leuk, maar denk wel dat het veel als Engels talig wordt uitgesproken.
Super leuke naam: Bo! Ik zou m als eerste naam houden... hier nog wat suggesties voor een tweede naam: Bo Jule of June Bo Saar Bo Fenne Bo Jill Bo Suze of Suus Bo Vera of Veerle Of misschien is er een persoon waarnaar je wilt vernoemen? Of is dat juist niet t idee? En ik vind 1 naam terwijl je oudste 2 namen heeft wel kunnen
Als Bo haar roepnaam wordt dan zou ik het als eerste naam pakken. Je zou evt de naam Bo ook als afkorting van een langere eerste voornaam kunnen nemen. Bodile en dan 2e naam bijv. Roepnaam blijft dam Bo. Ik weet niet of ik zelf dit zou kiezen; is maar een suggestie. Maakt de combi iets makkelijker.
Ik zou Bo combineren met een andere naam maar bo als 2e naam doen. Bo lisa bijv spreek je in de vlugheid uit als 1 naam en dat vind ik met meerdere combinaties. Lisa Bo klinkt beter vind ik. Wel Bo als roepnaam natuurlijk. Voorbeeldje he . Vesper Lise Sarah
Als je Bo als roepnaam wilt, zou ik deze niet als tweede officiële naam geven. (zeker niet met de reden ‘omdat dat makkelijker was om een tweede naam bij te verzinnen’. ) Je dochter zal dan namelijk bij officiële instanties (bijv. scholen /universiteiten) altijd bij haar eerste naam genoemd worden. Ze moet dit dus altijd corrigeren. Het lastige met een korte naam als Bo is dat het snel aan elkaar geplakt, als 1 naam, uitgesproken wordt. Ik vind zelf bijvoorbeeld Bo Isabel of Bo Rosalie wel mooi!
Ik ben niet zo weg van Suze... Ook zou ik voor de roepnaam als eerste naam gaan, vooral ivm praktische redenen inderdaad. Vind Bo Suzanne dan bv. mooier. Verder moest ik ook denken aan Bo Rosalie, maar dat komt omdat ik een meisje ken dat zo heet.
Ook met post is het vreemd als er staat S. Achternaam terwijl ze Bo heet. Die associatie legt niemand Vind Suze wel een leuke naam
Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken. We zijn even op een ander spoor. We vinden Elin beide ook erg mooi en deze naam heeft dan ook een goede kans op 1e naam te worden. Mijn man twijfelt namelijk soms toch aan Bo. Dus als jullie nog een mooie 2e naam bij Elin weten, hoor ik het graag!
Ik vind Elin een heel ander soort naam dus daar kan ook weer vanalles bij Elin Sofie Elin Milou Elin Marie Elin Felien Elin Julie Elin Anouk Elin Lauren Elin Isaure Elin Carlijn Elin Marlou Elin Vieve Elin Romée Elin Yara Elin Jolien