Hallo ! ik en mijn mannetje zitten te dubben over een tweede naam. de eerste namen hebben we al! voor een jongen word het Damien en voor een meisje word het lana we kunnen alleen niets verzinnen voor een tweede naam, en vernoemen is ook geen optie want de toekomstige oma's en opa's heten Ad Conny, Wim en Marion. ( vind ik zelf niet zo leuk) wie oh wie heeft een leuke idee voor een naam?
Waarom niet gewoon één naam, als jullie maar één leuke kunnen verzinnen. Een tweede naam wordt verder volgens mij toch nauwelijks gebruikt.
je hebt denk ik wel gelijk! ik vind eigenlijk niets passen bij de 2 namen die ik heb uitgezocht. maar ik was toch wel benieuwd naar een mooie combinatie. ach we hebben nog even!
Ja dat hadden wij dus ook. Ik vond het idee van twee namen ook heel leuk, maar nu weten we dus niks bij onze eerste naam. Als ik een tweede naam kies wil ik wel dat het er ook echt perfect bij past zeg maar. En ik denk dat we zoiets niet meer gaan vinden voordat ons zoontje geboren wordt, dus dan houden we het gewoon bij 1 naam. Iig nog succes met verder zoeken, misschien kom je toch nog wat leuks tegen!