Ik heb op Emily gestemd. Vind ik er denk ik het mooist bij. Maar eigenlijk kunnen er wel vele namen van je lijstje bij Jarno.
ik heb ook op Emily gestemd maar ik ben bevooroordeeld aangezien onze dochter zo heet. hier spreken we haar naam uit als emmelie.
Als J.arno een meisje was had t Emmaly geheten.. Dus nog een andere schrijfwijze.. Wat vinden jullie daar van? Ik zit een beetje met het volgende: Jarno schrijf je zoals je het uitspreekt.. En Emily is weer zo Engels o.i.d. Emielie vind ik ook mooi, maar hoe zouden jullie dat schrijven? Liefs Thyrza
Emmaly vind ik ook leuk....heel apart denk dat ze 1 van de weinige zo niet de enige is die zo zal heten en wbt het engels van Emily is emmaly minder Engels in uitspraak...alleen ben je niet bang dat het afgekort gaat worden naar emma uiteindelijk? want dat is natuurlijk een geheel andere naar dan Emily of Emielie (ook mooi is dit qua uitspraak dan eeeemielie??) of welke spraak of schrijfwijze ook.....moeilijk is het allemaal he! Suc6 met de keuze maken.
Nou, het is idd heel lastig.. Maar het is nog niet zover! Toch fijn als we een beetje een idee hebben! Meer ideeen zijn ook welkom..
Emily. Ik hou van de originele schrijfwijze. (Nou ja, dat is officieel Aemilia) Maar ik vind Emmelie ook wel leuk!
ik heb gestemd op Emily, zou dit uitspreken als Emmelie. Julia vind ik ook mooi, maar bij Jarno wat te Jut & Jul.