We weten het niet meer. Waren er eerst over uit, maar nu we geboorte kaartjes aan kijken zijn kom je overal de naam Mats tegen En effe opgezocht en idd komt nog redelijk vaak voor. Bij de eerste drie wisten we het al voor ze geboren werden, maar nu weten we het niet meer. Ik zelf vind deze heel leuk Jos Foss Faas Koos Kees Joep (eindigt niet op een S) Guus Joris (geen 1 lettergreep) En het moet passen bij Bas, Cris en Tijs. Mijn man vind Wess, Cas, heel leuk en Ries... Jens Maar die namen komen of veel voor of ik vind ze niet leuk. Hebben jullie nog ideeën en wat vinden jullie van Jos? Vind het lekker in de mond en een oude Hollandse naam
Ik vind Jos leuk en goed bij de andere namen passen. Mats vind ik leuker, maar inderdaad populair aan het worden Anders nog; Gijs Jens Joes Lars Maas Mels Mees Moos Niels, Nils Rens
Bas en Thijs komen ook vaak voor dus daar zou ik de naam niet om laten. Het zijn vlotte namen dus iets als Koos vind ik er niet zo bij passen. Ik vind Faas en Mees leuk
Ik vind Mats wel mooi, en komt misschien wel vaak voor maar past wel bij de andere namen. Andere namen: Frits Gijs Rens Dries Jans
@Madeliefje06, Idd stuk populairder aan het worden. Heel veel namen vallen af in jou lijstje Moos zo noemde wij onze hond (hete Mozart, korte het af naar Moos/Mo) @Lentedag Sjors als een meid zou zijn.. Vind dat echt stoere meiden naam @Veera Mats komt vaker voor dan Bas, Cris en Tijs. In 2014 Bas 219 x Cris 3 x Tijs 108 x Mats 372 x (en ik denk dat die naam nog zal gaan stijgen in 2015/2016) Foss 4 x Jos 14 x in 2014 Man roept hier GEEN Jos, Guus, Jens Rens, Lars.. Pff Gelukkig hebben nog effe Van de naam Jos baal ik wel hoor dat hij het niet leuk vind.
Van jullie namen vind ik deze het leukst: Joep Guus Cas Mats Andere ideeen: Nils Roel Lars Lucas Luc Mees Ties Jord Ben Mart Jorn Bob Job Just Dex Lex Max
Joos? Rein vind ik er ook mooi bij passen, maar geen -s op het eind. Of Fons Suus Cies Pros Wies Tars
Mats is zo'n leuke naam! Het is geen top 10naam dat scheelt.. Allemaal leuk : Mas Mels Vins Fos Maes Mees Jens Kars Rins Teus Niels Fons Faas
Waarom niet Joes als je Jos en Joep leuk vindt? O sorry, te snel gelezen blijkbaar... Ik zie nu dat hij al meerdere keren wordt genoemd.