En een naam... pfff... lastig! We komen er nu niet uit... Ik vind leuk Roos Lynn Saar Jip Mijn vriend heeft 1 idee Milou Zijn er nog mensen met inspiratie voor ons?
Lynn vind ik de mooiste naam uit het lijstje. Milou vind ik eerder jongensachtig, dan zou ik er eerder Mila van maken.
Milou en Roos vind ik wel leuk. Andere ideetjes: Bregje Britt Elise Emma Hanna, Hanne Isa Jette, Jetta Lara Lien Lisa Lisan Liz Lotte Merel Noor, Nora Pleun Rika Roos Sam Sanne Tess
Cas & Roos Cas & Rosa Cas & Rosalie Cas & Milou Cas & Ise Cas & Carlijn Cas & Eva Cas & Mila Cas & Julie Cas & Julia sorry voor de dubbele maar allemaal vind ikze leuk!
Uit jouw rijtje vind ik Roos & Saar wel leuk, Roos en Cas vind ik wel leuk samen, maar Cas en Saar niet echt. Milou vind ik ook een hele leuke naam, ook wel bij Cas. Lynn, is niet helemaal mijn stijl en Jip ken ik als een jongensnaam. Verder misschien : Cas en Lune Cas en Mare Cas en Febe Cas en Isis/Loïs Cas en Demi/Dewi Cas en Zara
Dank voor jullie reacties! Ook leuke tips tis hier in de omgeving een hevige babyboom dus ik zie heeele leuke namen die ik zo zou kunnen kiezen, maar zijn al bezet haha. Als Zara, Lois, Isa...
Fiene Fiep Jonne Sjanne Babs Lize Emma Puck Fee Anna Jasmijn Fenne / Fenna Nina Floor Sofie Ize Laure Elle Lente Suze Mirre Eefje Meike Sien Jet
Ik ken iemand die ook een zoontje heeft die C.as heet. Zijn pasgeboren zusje heet F.leur misschien is dat iets?
Pauline Oud heeft prentenboeken geschreven/getekend voor peuters (zindelijkheid, grote broer/zus worden, peuterspeelzaal, etc). De jongensversie heet Cas en de meisjesversie Saar! (Roos en Lynn vind ik het leukst, maar moest dus wel meteen aan deze boeken denken)
Mijn eigen Cas heeft in oktober een zusje gekregen en ik had hetzelfde probleem. We zijn heel lang bij Saar blijven hangen maar uiteindelijk is het Robin geworden. Succes met kiezen!
Cas & Lynn Cas & Roos Cas & Marley Cas & Wies Cas & Fleur Saar hoor je zoveel en Jip vind ik niet leuk.