Hallo, Ik heb al een aantal keren een poll gestart voor een meisjesnaam en eigenlijk hebben we de beslissing genomen dat het LISA zou gaan worden. Maar begin nu toch weer te twijfelen... LISA is zo'n standaard naam, maar vinden hem wel mooi.... maar IVA blijft ook rondspoken. Wat vinden jullie het mooiste?
Ik vind Lisa inderdaad erg standaard, maar Iva vind ik niks, dus dan toch Lisa! Lise nog een optie? Vind ik net iets leuker klinken op de een of andere manier
Bij Iva moet ik denken aan een jongen. Wellicht door Ivo. Ik vind lisa dan beter maar idd wel vaak voorkomend. Misschien ook Liz of Lize. Succes
Iva, leuk! mooie klanken, zie er echt een mooie meid bij. Vrouwrlijk, maar niet te lievig of oubollig.y
Tja mijn keuze was makkelijk . Ik vind Lisa dus mooier, ik vind Iva een beetje vreemd. Eva vind ik dan weer wel leuk
Lisa is een normale naam maar als ik moest kiezen tussen Lisa en Iva zou ik absoluut LISA kiezen. Iva vind ik een rare naam. Dan zou ik voor Eva gaan.
Hoewel ik van Lisa geen fan ben (te gewoontjes) vind ik Iva al helemaal niet mooi... Lisa dus als ik moet kiezen.
Ik vind Iva ook niets, maar Lisa ook te standaard. Dus persoonlijk zeg ik echt: geen van beiden. Maar je moet doen wat voor jou goed voelt!!
Ik vind Lisa mooi, Lize stond op ons lijstje. Bij Iva denk ik ook aan de auto opleiding in driebergen...
Nouja, sommigen vinden Lisa te standaard... ik ben dan weer geen voorstander van al die 'aparte' namen. Ik zou zeker voor Lisa gaan. Gewoon een leuke, mooie, lieve meisjesnaam!
Ik vind Lisa leuker, Iva is voor mijn gevoel geen naam. Hieroven werd Liva genoemd. Ook geen veelvoorkomende naam, maar misschien ook een leuke optie.