Na 2 meiden, bestaat het vermoeden (dmv nub) dat dit kindje een jongen is. Heel gaaf, maar nu nog op zoek naar een naam! Ik wil niet weer pas bij 36 weken de knoop doorhakken zoals bij mijn jongste Mijn favorieten: Aiden Logan Joah James Zijn favorieten: Zayn Dean Bruce Conor Dante Hij vindt Dean geweldig, maar daar kennen we er al wat van. Ik ben verliefd op Aiden, hij is niet overtuigd. Hij heeft gisteren Zayn gevonden en is overtuigd, maar ik nog niet We houden dus wel van dezelfde soort namen, maar hebben nog geen naam gevonden die er bij ons allebei echt uitspringt, jullie nog leuke ideeën?
Toffe namen! Echt ook mijn smaak . Wyatt Quinn Josh Nash Colin Colton Bryce Vince Neil Scott Jake Jace Zack Shane Flynn Floyd Skylar Ryan Rylan Sid Lennox Jack Kyle Keaton Kane Ace Boyd Hayes Liam Lyle Landon Lennon Mitch Gabe Gavin Grant Blake Senna Luca Joël Joe Beau/Bo Jett Brent Caleb Carter Rico Rocco Declan Devin Jay Dion Fern Camden Griffin Evan Ian Yael/Jael Mias Mylo Maddox Mika Ethan Nolan Preston Weston Royce Sasha Jagger Cooper Roman Tyler Brooks Brandon Deacon Dexter Spencer Chester Fender Miles Nathan Drake Dylan Matthew Scout Kaja Trevis Tren Trey Sean Troy Destin Mason Alec Nox Bradley Caden Chaz Colby Drew Elliot Keith Nigel Reese Shay Laine Vance Austin Warren
Kane (ipv. Zayn) Jayden (ipv. Aiden) Deacon (ipv. Dean) Verder: Jace Tex Quint Riley Kylian Wess Jake Zion Van jullie eigen lijstje blijf ik Logan mooi vinden en Dean (maar hoor beiden veel). Joah vind ik ook prachtig, maar gezien jullie voorliefde voor Amerikaanse namen, vermoed ik dat jullie het uit willen spreken als djoo-aa ipv. joo-aa en dat vind ik echt verschrikkelijk lelijk (sorry) Zayn ook nog wel oké. De rest vind ik niks. Bij Bruce denk ik aan een hond (en Bruce Willis en Bruce Springsteen) en bij Dante denk ik aan Dantes inferno.
Ohh love it haha mijn stijl ook. Wij hebben hier een Jace Jackson Liam Kyan/Kian Lennon Novan Sev River Logan Collin Noan Senn Kai
Hahaha ik vind die 2 namen ook helemaal niets Het zijn idd Amerikaanse namen die we mooi vinden, Engelse en Ierse ook. Daarom was ik bij mijn man verbaasd over Zayn, al is Zane als schrijfwijze wel op zijn Engels/Bijbels, maar dat vinden we niet mooi. Van jullie lijstjes hebben we er wel een aantal uitgepikt, leuk! Fender, Roan, Lennox/Lennon, Jaël, Caiden (maar lijkt teveel op de naam van onze jongste) en Ezra. Mijn man vindt vooral Fender geweldig. Zion ook, maar dat vind ik zelf geen leuke naam. Mijn neefje heet Senn en die vind ik erg leuk, maar valt dus ook af!
Ons zoontje heet Logan. En wij vinden het een fantastische naam. Toen wij op namen jacht waren kwam deze naam ineens in ons op. En we waren opslag verliefd. Het klopte gewoon meteen. Het is een prachtige SCHOTSE naam en dus geen Amerikaanse wat veel mensen "denken" te weten. En om ons heen heeft niemand moeite met het uitspreken. Ook de opa's en oma's niet. Veel mensen kennen bv Johnny Logan (Ierse zanger) of Logan van de film Wolverine. We wonen dan wel in Nederland maar deze naam kan wereldwijd gebruikt worden. Dat vonden we in deze tijd ook erg belangrijk. Succes met je keuze!
Dankjewel @Britt1987, sinds dit weekend weten we zeker dat we een zoon krijgen en nadat we het even hadden laten rusten, zijn we nu weer volop aan het zoeken naar een naam. Ik blijf op Logan, Aiden en James terugkomen Jake vind ik ook leuk, maar onze hond heet Jack Pfff wat vind ik het lastig haha! Mijn man weet het al helemaal niet haha! Fender is nog wel blijven hangen, maar 'te bijzonder'. Zayn is 'ie (gelukkig) inmiddels vanaf gestapt.
Ik schrijf het zó nog een keer hoor Maar zou het m niet opvallen dat het dan door dezelfde persoon wordt geschreven?
Wat vinden jullie van de naam Riven? Uitgesproken zoals je het schrijft (Rivun). Daar komt mijn man net mee en op zich vind ik hem niet eens heel verkeerd...
Wij kennen er één van 5 jaar. Ik vind hem niet lekker klinken, doordat dat -ven zo plat wordt uitgesproken als -vun. Wat vind je van Revin?