Hai! In juni verwachten wij ons eerste kindje en we hebben nog steeds geen naam... Volgens mij zijn we echt veel te kieskeurig, maar we hebben gewoon bij niks een 'wauw'-gevoel. Er is al zo veel de revue gepasseerd en ik heb het idee dat we inmiddels alle namen van de wereld al gezien hebben, maar niks vinden we écht mooi. Wie kan ons helpen? De enige namen die we nog niet afgeslacht hebben zijn voor een meisje Fiona, Iben, Tove en Isaben (geen idee of dat eigenlijk wel een naam is, maar ik kwam laatst een meisje tegen dat zo heette en ik vond het wel mooi). Voor een jongen is de lijst wat langer, o.a. Fijs, Faber, Roef, Ot en Stach zijn daar nog opties. Vooral meisjesnamen zijn van harte welkom dus. Alvast heel heel heel erg bedankt!
Omg stach!! *Hartjesogen smiley* ik hou van koning van Katoren Om in boekensfeer te blijven, wat vind je van Ronja?
Lastig, best een origineel rijtje met namen! Misschien: Dijn Rava Finne Reina Isen Tyche Inte Rune / Runa Flo Joes Boet Mies Joen Tren Maes / Maas Sten Brent Karst
Voor een meisje; Aster Tilda Ffion (Welshe meisjesnaam, betekent vingerhoedskruid) Tünde (afgeleid van het Hongaarse woord tündér, wat fee betekent)
Nele Anthe Beryl Maiwenn Imre Cilou Reva Tessel Lenna Iselle Amarant Aria Franka Maxe Daaf Loet Kick Binck Vigo Fintan
Aiii ik ken het probleem, wij hebben er toen voor gekozen om juist niet meer namen maar om een keuze te gaan maken van de namen die we nog niet afgeschreven hadden. daaruit zijn van beide 2 over gebleven, maar nu begin ik zelf ook weer te twijfelen tussen die 2 namen of we toch niet voor compleet wat anders moeten gaan. Succes in elk geval met jullie keuze!
Idun Lima Thordis / Tordis Eris Lone Philou / Filou Avalon Fiore Sigrid Machteld / Mechteld Jilde Ida Liore / Lore Marilou Marlen Ceres Amarins / Amarens Marinthe / Marenthe Liesl Maxime Edin / Erin Isabeau Ilka Heber Krijn Tuur Roemer Dies / Ries Vidar Almer Stern Fedor Roas / Roar Abel Nijs Rins Tijl Rijk Kjeld / Kjell Miel Kobe Mauk Nard / Jart / Ward Zeger Faas Just Borre / Bor Kalle Koert Warre Joek / Loek / Noek Tjerk Ole Tos