Help! We verwachten onze tweede zoon. En ook hij wordt gedoopt. Maar bij nummer 1 hebben we al de namen van beide opa's gebruikt. Ik dacht eerst zijn vaders naam Anthony en de namen van de oma's samenvoegen tot 1 jongens naam. Alleen lukt me dat niet. Ze heten Irene en els. Mijn man dacht de peetoom maar dat vind ik echt niks. Nu is een ding zeker de naam van papa dus Anthony maar wat als tweede naam. Ik zelf heb als roepnaam Leonie en mijn (doopnaam) is Elisabeth. Hebben jullie ideeën over wat we moeten doen????
Rene naar 1 oma zou kunnen. Even kijken samen voegen... Pfff Irens Irs Elre Nog best wel moeilijk ja. Maar stiekem vind ik Irens of Elre wel leuk
Vernoeming naar beide oma's: Nels Ries Erle Senne Leslie Rinse Rense Nelis Vernoeming naar jezelf: Leon Leo Leonidas Nilo
Nelson? Daar zitten oma's namen en die van jou in. Al moet je er wel goed voor zoeken. Maar ik vind het wel bij Anthony passen
Wat een creatieve ideeën allemaal! Er is natuurlijk altijd nog meer welkom! Ik ga deze vanavond met mijn man bespreken. Thanks ladies!