Ik heb al vele jaren de naam Victoria in mijn hoofd. Maar ik vind het een beetje te koninklijk voor een eerste naam. Het wordt dus de tweede naam. Wat past hier mooi bij als eerste naam? Mag iets korter. Zelf denk ik aan: Fenja Fieke Romee Valerie Wat vinden jullie hiervan? Ik wil geen top 50 naam als eerste naam. Alle ideeën zijn welkom!
Valerie vind ik heel erg mooi! Ik weet even niet zeker of ze wel/niet in de top 50 staan, maar dit zijn mijn suggesties: Veerle Victoria Sasha Victoria Lieve Victoria Rosa Victoria Febe Victoria Emily Victoria Lena Victoria Faja Victoria Vieve Victoria Jente Victoria Belle Victoria Eliza Victoria Mare Victoria Hanna Victoria Eline Victoria Viviënne Victoria Edit: ik zit net 24 kitchen te kijken Estée Victoria is misschien ook wel wat?
-Vanja Victoria -Lillia/Livia Victoria -Madee Victoria -Alizée Victoria -Florine Victoria -Melina Victoria -Esmée Victoria -Franka/Franca Victoria -Freya Victoria -Estée Victoria -Mila Victoria -Svenja Victoria -Danitsja Victoria -Marisa/Marise Victoria -Rivka Victoria -Rive Victoria -Fiënne Victoria -Veron Victoria -Evanne Victoria
Ik vind een eerste naam die ook eindigt op een A het mooiste klinken. Dus: Anna Victoria Sophia Victoria enzovoorts
Ik zou zelf dan niet als eerste naam een naam met een F- doen, eerst zo'n stemloze medeklinker en dan een stemhebbende vind ik niet zo mooi, voor je het weet spreek je het uit als Fieke Fictoria of zo... Uit je eigen voorstellen vind ik Romee het leukst en best passend bij Victoria.
Ik dacht ook direct aan Anna Een kortere eerste naam vind ik trouwens iets mooier klinken dan twee lange namen.
Ik vind Fenja leuk! Lekker origineel. Of: Fianne, Zosja, Elze, Nieke, Rosalie, Danée, Leanne, Bodine, Thirza, Noëlle
Ik vind Fenja niet leuk, beetje een tongbreker met die F, sorry. Romee Victoria vind ik super gaaf! Anna Victoria vind ik ook erg leuk. EN de optie Vicky vind ik ook gaaf, maar daar moet je van houden
Ik zou van jouw lijstje voor Romée Victoria kiezen. Maar zelf vind ik Isabella Victoria ook heel mooi
Ik vind Victoria prachtig, roepnaam Vicky. Onze jongste heet Josephine Willemijn, roepnaam Fiene en de oudste Eva Isabel, roepnaam Eefje.
Bedankt voor jullie feedback en de ideeën! Een sierlijke naam met een kortere roepnaam vind ik ook een goed idee, zoals Josephine/ Fiene. Stof tot nadenken weer
Ik vind Fenja zo leuk... Zou zelf de naam niet laten vallen omdat je een tweede naam in je hoofd hebt die er niet geweldig bij past. Wanneer gebruik je die nou? En Fenja Victoria klinkt ook niet gek Anders Ronja of Svenja? Ook heel mooi!
Eens! Vind een naam met een F prima kunnen voor Victoria, inderdaad omdat je de tweede naam toch in het dagelijks leven niet veel uitspreekt. Ik hou Fenja dus zeker nog op mijn lijstje