Hallo allemaal, Ook al zijn we nog niet aan het klussen, ik vind het wel heel leuk om over namen na te denken. Een van de namen die ik erg leuk vind, is Bram. Maar ik wil er graag een tweede naam bij, en ik kan er maar geen vinden die goed past! Wie wil er met me mee denken? Ik ben heel benieuwd!
Hoi, Zag dat je nog helemaal geen reactie hebt gehad... Bram. Een afkorting van Abraham maar dat zal je wel niet bedoelen hè? Ik zou kiezen voor een naam met twee of drie lettergrepen. Dat klint wel mooi met zo'n korte voornaam. Hoewel... één lettergreep kan ook mooi zijn... Bram Jeroen Bram Thijs Bram Vincent Bram Stephan Ach, eigenlijk kan alles wel hoor!
Ik vind het mooi als een tweede naam wat langer is (terwijl ik juist van korte roepnamen hou). Zeker bij een éénlettergrepige naam zou ik voor een tweede naam van minstens 2 maar ik denk zelfs 3 lettergrepen gaan. Bijvoorbeeld: Bram Christiaan Bram Joachim Bram Jurriaan Bram Michael Bram Olivier Bram Tobias Is het engiszins in de richting of zit je hard lachend te lezen?
Bram Joris Bram Thomas Bram Christian Bram Valentijn Ik denk dat er een heleboel mogelijkheden zijn, ik zou alleen wel voor meerdere lettergrepen gaan voor de tweede naam
Bram Tobias en Bram Joachim vind ik wel leuk klinken! Dus nee, ik zat niet hard lachend te lezen Ik was idd al tot dezelfde conclusie gekomen: er moet een wat langere naam achter. Maar ja, welke naam dat precies moet worden is soms lastig. Wat vinden jullie trouwens uberhaupt van de naam 'Bram'?
Bram is niet mijn smaak, maar ik hou sowieso niet van Nederlandse namen. Ik zou er wel een langere naam achter zetten.
Bram, leuke naam! Verder weet ik niet wat voor leuke 2e naam erbij past, Niet echt iets van wat ik weet..
Bram vind ik een hele leuke naam! Hier vallen alle éénlettergrepige namen af (vanwege een hele korte achternaam), maar ik houd van hollandse korte namen. Succes met het vinden van nog meer leuke namen!
Ik vind Bram een superleuke naam! Helaas is ie voor ons al 'ingepikt'... Ik zou ook voor een wat langere tweede naam gaan. Is Bram Daniel misschien wat?