Wat vinden jullie van de naam envy voor een jongen? De naam heeft de letters van de voornamen van ons en zoonlief vind hem wel orgineel.
Wouldn't do that if I were you Envy - vertaling Engels - Nederlands Welke letters zijn het waarmee je een naam wil maken? Als het gaat om e+n+vy of e+n+v+y, is Devyn misschien een idee (of Kevyn of Melvyn of Mervyn)?
Nou ziet er niet gezellig uit hahahah dit gaat m dus niet worden hij mag van mij dicht fijn he geen engels kunnen!
n v c e y Met ál die letters? Dat gaat denk ik niet lukken (Tenzij je Vincey een mooie naam vindt - die naam bestaat niet echt, maar goed misschien vind je dat geen probleem.) Welke letters zijn het belangrijkst? Zijn jullie met z'n 5'en?
Vince of Cenvy? Waar ben je naar op zoek, nederlands, engels of?? Ik vond Envy een hele stoere naam!! Cenvy maakt de naam net iets meer af? Maar dat is echt smaak (Ik zou voor Cenvy op nederlandse schrijfwijze kunne gaan, maar ben er nog niet helemaal uit hoe dat dat zou moeten....)
Heel gaaf de mixen. Ik ben echt opzoek naar een niet nederlandse naam meer engels. Hoeft niet persee met deze letters leek me alleen wel heel stoer. Jammer de betekenis van envy anders had dit hem zeker geworden. Ideeen zijn nog steeds van harte welkom
Ik blijf nog steeds achter Vincey staan ^-^ Kan zowel voor een jongen als voor een meisje. Daar zitten alle letters in. Met de letters c,e,n,v én y in 1 naam kan ik verder niks verzinnen dat ook een beetje logisch is. - Met de letters e,n,v,y (dus zonder de c) kom ik voor een meisje tot: Devyn Evalyn, Evelyn Sylviane, Sylvianne Valentyna Yvonne en voor een jongen: Devyn Evgeny, Yevgeni Kevyn Melvyn Mervyn Valentyn - Met de letters c,n,v,y (zonder de e) kan ik niks maken. - Met de letters c,e,n,y (zonder n) ook niet. - Met de letters c,e,n,y (zonder v), voor een meisje: Candyce Cherilyn Cheyanne, Cheyenne Chrysanthe Clemency Courtney Cydney Cymone Gracelyn Hyacinthe Jacquelyn Jocelyn / Jocelyne Kaydence Marcelyn Michelyne Syntyche En voor een jongen: Cayden Cayetano Celestyn Celyn Chauncey Conley Jacenty Quincey - Met de letters c,e,n,v (zonder y), voor een meisje: Chevonne Valencia Veronica Victorine Vincenza En voor een jongen: Cleveland Lovrenco Vance Vencel Vicent, Vicente, Vincente Vince, Vincent Vincenzo Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Vincey lijkt erg op mijn zoon ze naam super mixnamen meer helaas nog niet de naam pfff het blijft zo moeilijk voor een knul meid heb ik al