Denk niet dat die er het allerbeste bij past, maar ik vind LEVI de mooiste naam. Als onze dochter een jongen zou worden zou ze ook Levi heetten.
Ik vind Noah, Levi en Roan erg mooi!!! Levi heeft bij ons ook op het lijstje gestaan maar mijn naam begint met ook met een L en daarom is deze afgevallen en hebben we verder gezocht... Tis hier Kyan geworden haha
Ik heb Leon gestemd, maar vind Roan ook passen. Ik vind Noah een hele mooie naam, maar voor mijn gevoel past hij niet in het het rijtje thuis (niet dat dat persé moet hoor!). Ik ken ook nog een Jarno en Remco.
Dank je.. Klopt, ik vind Noah ook minder, maar past goed bij vernoeming naar opa Roan vind ik erg mooi, maar dat zijn dezelfde letters als J.arno.. Wat vinden jullie kan dat?
Ik vind Levi het mooist bij Jarno passen en ook de leukste naam! vind Roan ook wel leuk maar niet zo matchen met Jarno
Roan errug leuk ! En juist daarom omdat de letters van Roan in J.arno terug komen vindt ik het helemaaal leuk (het viel me eerst niet eens op)
ik vind J.arno en Leon wel heel leuk.. of J.arno en Freek J.arno en Stefan J.arno en Dion J.arno en Natan
Handig hoor, al die reacties.. krijg je beetje een beeld! Moet er wel bijzeggen dat mn mannetje alleen Rick en Roan leuk vind... Mannen blijven lastig he
Gestemd op Roan. Noah vind ik ook mooi, maar Jarno en Noah spreekt niet zo lekker uit (no - no achter elkaar). Levi past er ook bij, maar vind ik persoonlijk niet zo leuk, beetje te modegevoelig.
Noah vind ik de leukste uit het lijstje maar toch op Levi gestemd omdat ik Jarno en Noah geen leuke combinatie vind. Als de keuze van je man Rick of Roan is zou ik zeker voor Roan gaan. Vind Rick zo saai en een beetje geweest.