Het nichtje van mijn man is vorig jaar overleden toen zij 14 was. Nu dachten wij toch echt dat we een meisje zoude krijgen en wouden haar dan maeve miriana noemen . Miriana zo heette zijn nichtje. Hij was heel close met haar altijd ze was als een dochter. Nu krijgen wij toch een jongen. Nu dacht ik om de tweede naam iets te veranderen Dan zou het dus worden Kane Miriano . Wat vinden jullie ?
Vind het ook mooi, al zou ik het misschien wel met de ouders van het nichtje bespreken of zij dit wel prettig zouden vinden. Al is het een prachtig gebaar, ik zou het zelf waarschijnlijk niet waarderen
Mooi, maar idd overleg dit wel met de ouders, hoeft niet persee de naam te noemen maar of ze het goed vinden dat jullie denken om een vernoeming..
Prachtig, maar ik sluit me inderdaad aan bij het bespreken. Ik ben nog altijd blij dat mijn zus het eerst aan mij heeft gevraagd, i.p.v. het zomaar te doen. Misschien hebben jullie dat al lang gedaan hoor, sorry dan, maar ik wilde het even zeggen.
Ik vind het een hele mooie gedachte, maar zou het inderdaad wel voorleggen aan de ouders van jullie nichtje. Ik kan me voorstellen dat ze dat wel zouden waarderen als ze er na de geboorte niet mee worden overvallen. Zoiets is natuurlijk best gevoelig (hoe mooi ook!) Misschien vinden ze het wel te pijnlijk en/of confronterend..
Bespreken hoeft niet haar ouders hebben nooit voor haar gezorgd alleen verwaarloosd. Ze heeft bij mijn man gewoon een groot deel van haar leven. Maar bedankt voor de reacties