De jongens naam hebben we maar We twijfelen nog steeds aan n meisjes naam.. welke vinden jullie t leukst?
Vera. Neeltje idd absoluut niet mooi, is ook één van mijn doopnamen, echt niet leuk en ook internationaal een ramp.
Neeltje en Floortje vind ik afschuwelijk. Vera leuk en Roos gaat ook nog wel. Vind zelf Vera t leukst!
Roos. Simpel maar toch blijft het een mooie naam. Zelf hou ik niet van tje namen. Als Floor een optie was, had ik wel voor Floor gekozen, maar Floortje vind ik niet leuk.
Vera! Heel mooi. Neeltje en Floortje vind ik vreselijk... Floor vind ik leuk, maar waarom dat -tje, zit ze heel haar leven aan vast.
Vera: erg mooi! En puur! Floor vind ik leuker dan Floortje. Neeltje vind ik meer wat voor een 2e naam, vind ik dan wel leuk! Roos houd ik niet zo van. Beetje te truttig. Succes met je keuze!
Neeltje! Leuk en pittig. Floortje is ook wel aardig, maar ik vind Flora mooier. Vera en Roos,op zich wel aardig masr zo ontzettend top 20, zou ik niet aan beginnen.
Neeltje. Hiu niet van verkleinnamen, maar deze vind ik leuk. Lekker eigenwijs. Vera vind ik afschuwelijk, noortje zou later nog noor kunnen worden (wel mooi) en roos vind ik wat afgezaagd.
Roos of Floor(tje)! Twee mooie stoere namen. Ik zou inderdaad bij Floortje kiezen om haar Floor te noemen, dan kun je het altijd eerst zelf verkleinen naar Floortje. Helaas ken ik een achterbaks kreng dat Vera heet, dus die valt gelijk af voor mij. Neeltje vind ik (sorry) af-schu-we-lijk, te hoog overgrootoma gehalte.
Roos, maar dan als afkorting van bijvoorbeeld Rosalie. Vera ook wel leuk. Maar Neeltje???? Hooguit als doopnaam en/of (al 2e of vologende naam) vernoemd naar oma.